אחרי יום של משא ומתן,  יהדות התורה תציג מחר בפני גדולי התורה את ההסכם הקואליציוני אליו הגיעה עם מפלגת הליכוד ולאחר מכן יחתמו הצדדים עליו.

מוקדם יותר היום התחוללה דרמה קשה  לאחר שנציגי הליכוד לא נענו לדרישתם של צוות המשא ומתן של יהדות התורה להגדיל רטרואקטיבית את קצבאות הילדים, החל מחודש ינואר 2015.  הנציגים פרשו מהדיונים וחזרו רק לאחר שפשרה הוצעה. 

גורמים במשא ומתן הקואליציוני אמרו כי "מדובר בהצגה", ואכן, כעבור זמן קצר,שבו נציגי המפלגה לשולחן הדיונים.  וכאמור צפויה לחתום היום או מחר
גם בגזרת כולנו נרשמת דווקא התקדמות ומעריכים כי הם המפלגה הראשונה שתחתום על הסכם קואליציוני. 

מול סיעת הבית היהודי נותר המשבר בעינו ונראה כי שני הצדדים מתחפרים בעמדותיהם.  אך בליכוד מרגיעים ואומרים כי מדובר ב"הצגות" של הרגע האחרון כדי לשפר הישגים במשא ומתן ושכבר מחר צפויות חתימות עם כולנו ויהדות התורה. 

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט זועם כי טרם קיבל תשובה מראש הממשלה לגביי תיק החינוך. מקורבים לבנט אמרו כי "הוא מרגיש שנתניהו עושה ממנו צחוק ולא מוכן סבול את זה יותר".  בתום ישיבת סיעה של הבית היהודי, הוחלט לעצור את המשא ומתן עם הליכוד עד שיתקבלו מנתניהו הבהרות בנוגע לתיקים שדורשים במפלגה ולגבי הדרישות שהועלו במשא ומתן הקואליציוני עד כה. בין היתר, דורשים בבית היהודי מנתניהו להתחייב שלא תהיה הקפאת בנייה בירושלים, שלא למסור את תיק הדתות לש"ס באופן חד-צדדי ולהתחייב לחקיקה שתחליש את כוחו של בג"ץ.

בינתיים טרם נקבעה בין הצדדים פגישה.  בבית היהודי אמרו:" זה פשוט לא מקובל היחס של נתניהו למי שאמורה להיות שותפה בכירה בקואליצייה. עד שלא נקבל תשובות לא נחזור לשולחן המשא ומתן".
 
גם שס ממשיכים להתבצר בעמדתם וטוענים כי ביניהם לליכוד "נתק של כמה ימים". בשס טוענים כי המשא ומתן ביניהם לליכוד תקוע.  יו"ר שס אריה דרעי אינו מעוניין בתיק פנים מקוצץ לאחר שמנהל התכנון הועבר לאוצר של משה כחלון ונפגע כך לפי מקורביו לאחר שנתניהו הציע לו את תיק התחבורה ועוד לפני שהשיב חזר בו. בנוסף טוענים בשס כי לא יוותרו על דרישתם למעמ אפס על מוצרי יסוד. 

"זו ממש לא הצגה", אמרו בשס, "אלא משבר אמיתי, אנחנו נאבקים על אידאולוגיה ועל מה שהבטחנו לבוחרינו".  לאחר שקיים ישיבה דחופה עם חברי מפלגתו אמר יו"ר שס אריה דרעי למעריב:"  תנועת שס נשאה במערכת הבחירות את הדגל החברתי למען 2 מליון האנשים השקופים.
 
״ללא הנהגת מעמ 0 על מוצרי יסוד וקבלת משרדים שיהוו ארגז כלים חברתי ע״מ ליישם את המדיניות החברתית עליה התחייבנו, לא נחזור לשולחן הדיונים״