ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף היום (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה השבועית, את הרשות הפלסטינית על היעדר גינויים מצד ראשיה לפעולות טרור של פלסטינים.



לדברי נתניהו, "להבדיל משכנינו, אנחנו מוקיעים ומגנים את הרוצחים הללו, אנחנו רודפים אותם עד תום, הם קוראים כיכרות על שם רוצחי הילדים - ואת ההבדל הזה אי אפשר לטשטש ואי אפשר להבליע. חשוב לומר אותו באותה עת שאנחנו מוקיעים ומתלכדים נגד הפושעים בקרב עמנו". 



נתניהו אמר את הדברים על רקע פיגוע הטרור בכפר דומא בו נרצח עלי דוואבשה בן השנה וחצי והגינוי מקיר לקיר של המערכת הפוליטית בישראל. 



ראש הממשלה אמר עוד, כי "בימים האחרונים היינו עדים לשני פשעים מתועבים", אמר כשהוא מתייחס גם לדקירה במצעד הגאווה בירושלים. "המדיניות שלנו כלפי פשעים כאלה היא אפס סובלנות. הנחיתי את גורמי הביטחון והאכיפה לפעול בכל הכלים החוקיים העומדים לרשותם כדי לתפוס את הרוצחים ולמצות את הדין עם הדוקר ועם השורפים".



"אנחנו נחושים להיאבק בתקיפות בתופעות של שנאה, קנאות וטרור מכל צד שהוא. המאבק בתופעות הללו מאחד את כולנו, זה איננו מאבק של מחנה זה או אחר – זה עניין של אנושיות בסיסית, שהיא יסוד הערכים היהודיים שאנו פועלים לאורם", הוסיף ראש הממשלה.