הסערה סביב הצטרפות הראפר יואב אליאסי, המכונה 'הצל', למפלגת הליכוד, ממשיכה: הערב (שני) התייחסה לנושא ניבה בגין בן-ארי, אלמנת בנו של בני בגין, בפוסט שפירסמה בפייסבוק. "דברי ההבל הפוגעניים של איש הצל על בני בגין ובני ביתו העציבו אותי", כתבה. "השקרים שלו לא הצחיקו אותי. נפגעתי אישית עבור בני משפחתי. אבל כואב ומפחיד הרבה יותר, כאזרחית, השקט של אנשי תנועת הליכוד המצמיחה ומקדמת בואשים. לא הגנה. לא הוקעה. תגובה סתמית ועלובה....(למה הזהירות? יש סכנה ש- 250,000 עוקבי הפייסבוק של הצל יעזבו את הליכוד ויצביעו למרצ או לרשימה המשותפת?)".



בהמשך יצאה להגנת המשפחה: "אני מבקשת, בנימה אישית, לעסוק בצד שולי של ה'סיפור' וב'טענות' הרכש החדש והכה מרשים של הליכוד. אני רוצה לספר שבני ורותי בגין גידלו שישה ילדים מיוחדים במינם!! בבית שנשא שם משפחה פוליטי מובהק, רותי ובני הכילו דמוקרטיה אמיתית. פלורליזם. מקום לאישיות העצמאית של כל אחד מהילדים. זה לא תאם בהכרח את טעמם או דעתם של ההורים, אבל ההורים לא היו העניין וגם לא 'מה יגידו'? (אידיאולגיה כערך, במשפחת בגין, לא שווה יותר מערך 'דמוקרטיה', 'כבוד לאחר' או 'משפחה'). כאמא אני חושבת שזה ראוי להערצה. לא היה כעס, לא ניסיון לשכנע או להטיף מוסר אלא קבלה ומקום סביב השולחן להשמעת דעות 'משונות'".



לאחר מכן כתבה בחריפות: "מישהו, שהכינוי שלו 'צל', קרא לבני בגין 'תפוח רקוב'. בני איש יקר, אהוב ומוערך על ידי חבריו בכנסת (מכל גווני הקשת הפוליטית!!) הוא רציני וערכי וישר, איש מקצוע, דמוקרט גדול (וזה לא פשוט), צנוע, הומניסט, איש משפחה, איש דעת בעל ידע נרחב, אציל נפש עוסק ועושה עבודה ציבורית מגוונת שנים רבות בכנסת, מקדם פרויקטים לטובת כלל תושבי המדינה (בניגוד לרבים מחברי מפלגתו הרואים עצמם מחויבים רק לבוחרים). 'תפוח רקוב' הוא אמר ואף אחד, כולל ראש הממשלה, לא הוקיע את הדברים או את האדם הגס שאמר אותם".




"אליאסי מטיל צל על הליכוד"

כזכור, בשבוע שעבר ח"כ בני בגין (ליכוד) הביע התנגדות לצירופו של אליאסי לליכוד: "כאשר יש מי שנוהג כלפי יריבים פוליטיים בבריונות, מתפאר בה ומסית אחרים לנהוג כך ומגיש מועמדות לחברות לליכוד הוא מטיל עליו צל". ח"כ בגין הוסיף כי "על פי הבנתי, תקנון הליכוד מאפשר למנוע אישור מועמדותו וכך יש לנהוג".



הצל השיב במתקפה משלו: "בגין קרא לי בריון ואמר שהוא יפעל לפסול את מועמדתי לליכוד משום שאני מטיל עליו צל", כתב הצל והוסיף: "בני בגין מפחד ובצדק, כי עם כל הכבוד וההערצה שיש לי לאביו, במקרה שלו התפוח הרקוב נפל רחוק רחוק מהעץ והוא יודע שאני אומר שצריך לנקות את המסתננים שחדרו לשורות הליכוד, השם שלו יעלה והוא פשוט ניסה להקדים תרופה למכה".



הצל מתח ביקורת על ילדיו של בגין וכתב: "אז מעניין שאדם שחינך את הילדים שלו לשנאת ישראל ושנאת היהדות מטיף לי מוסר וקורא לי בשמות. אז למי שלא ידע תכירו את ילדיו של בני בגין 'הליכודניק'. אביטל בגין בתו התאסלמה והתחתנה עם גבר ערבי ובנו אבינדב המיר את דתו לבודהיזם והוא אנטי ציוני, פעיל באנרכיסטים נגד גדר מאלו שזורקים אבנים בבלעין על לוחמי צה"ל. (יש לי המון מידע מזעזע על בנו שאני מעדיף כרגע לא לחשוף רק כדי לא לפגוע בזכר סבו)".



הצל המשיך: "אז בני, אני אולי בריון או כל שם גנאי שתדביק לי, אבל אתה נטע זר בליכוד שנמצא שם מפאת כבוד לאביך ואתה רחוק שנת אור ממנו ולפי דעות ילדיך, לא קשה להבין מה הן דעותיך".



בתגובה לדברי הצל מהליכוד מסרו בתגובה: "הליכוד מגנה את דבריו של הראפר יואב אליאסי המכונה הצל נגד ח"כ בני בגין. אין מקום למתקפה נגד ח"כ בני בגין, איש עתיר זכויות ומוערך שתרם רבות למדינת ישראל, עם ישראל ותנועת הליכוד". עם זאת בליכוד סרבו לומר האם יפעלו כדי לבטל את התפקדותו של הצל למפלגה.