המיליארדר ארנון מילצ'ן קנה לשרה נתניהו, בבקשת בנימין נתניהו, תכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים, כך לפי דיווח בתכנית "אולפן שישי" של חדשות 2 הערב (שישי). כזכור, מתנות שסיפק מילצ'ן למשפחת נתניהו נמצאות כעת בבדיקת המשטרה, אך רכישה זו לא נכללת בה – שכן היא התקיימה ב-2004 וחלה עליה התיישנות. בתקופה זו היה נתניהו שר האוצר.

לפי הדיווח, ארנון מילצ'ן ביקש ממנהלת עסקיו בישראל לקנות שרשרת וצמיד בחנות "שטרן" במלון הילטון שבתל אביב ולהעבירם לשרה נתניהו. המנהלת ואשתו של מילצ'ן הגיעו לחנות, וראו שכל אחד מהתכשיטים הנדרשים עולה אלפים רבים של דולרים. השתיים החליטו לקנות רק את השרשרת, בשווי 6,000 דולרים. 
למחרת, לפי הדיווח, קיבלה המנהלת טלפון ממילצ'ן שאמר לה: "ביבי התקשר אליי עכשיו, אמר שמאוד לא נעים לשרה אבל שהיא קיבלה רק חצי מהחבילה. שהצמיד חסר". השתיים הלכו וקנו גם את הצמיד – לכדי תכשיטים בשווי 8,000 דולרים. 

ארנון מילצ'ן. "החזיר את המנהלת לחנות כדי לקנות גם את הצמיד". צילום: פלאש 90

מטעם ראש הממשלה נמסר כי "הדבר לא נכון ולא היה. איננו מתכוונים להתייחס לכל האשמת שווא".  

מתנות שהעביר המיליארדר מילצ'ן לראש הממשלה נתניהו נחקרות במסגרת "תיק 1000" שנמצא כעת בבדיקת המשטרה. לפי החשדות, מילצ'ן העביר לנתניהו במשך עשרות שנים סיגרים בשווי מאות אלפי שקלים, כמו גם כמויות גדולות של שמפנייה ורודה.
המשטרה חוקרת חשדות נגד נתניהו גם בתיק נוסף, "תיק 2000" – בחשד שקיים עסקת שוחד עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס והציע לפגוע בחינמון "ישראל היום" ולתווך למוזס משקיעים זרים בתמורה לקבלת סיקור חיובי מהעיתון.