הצעת חוק המבקשת להעניק לסטודנטים שתי נקודות זכות על פעילותם במישור החברתי אושרה היום (ראשון) בוועדת השרים לענייני חקיקה. בחקיקה זו התווסף סעיף ביוזמת שר החינוך נפתלי בנט סעיף לפיו שירות מילואים של עשרה ימים בשנה יוכר כמעורבות חברתית, ויזכה את הסטודנטים בשתי נקודות זכות במסגרת התואר.  



את הצעת החוק יזמה חברת הכנסת מירב בן ארי (כולנו) והיא תובא לאישור במליאת הכנסת.



יוזמת החוק בן ארי אמרה: "הצעת החוק היא צעד נוסף עבור סטודנטים המשרתים במילואים בפרט והמעורבים בפעילות חברתית בכלל. אנו מחויבים לתמוך ולעזור לאותם סטודנטים הפועלים למען החברה הישראלית כולה ומקדישים ימים ארוכים לביטחונה. אני מודה ליו"ר המל"ג השר נפתלי בנט על התמיכה בהצעת החוק שיזמתי ועל כל פעילותו המבורכת למען הסטודנטים בישראל".



שר החינוך בנט ציין כי "משרתי המילואים עומדים בחזית ההגנה על ביטחון המדינה, ועלינו לדאוג להם כפי שמגיע להם, כפי שהם דואגים לנו. הצעת החוק המצוינת של ח״כ מירב בן ארי מחייבת לראשונה את האוניברסיטאות ומוסדות האקדמיה להכיר בשירות מילואים כפעילות חברתית".



בנט הוסיף: "זה לא רק מגיע למילואימניקים ביושר, זו גם חובתנו כמי שיכולים לישון בשקט בזכות פועלם המשמעותי. חוק זה מצטרף להקלות שקידמנו במל״ג בראשותי לטובת בני ובנות זוג של משרתי מילואים. נמשיך לסייע להם גם בעתיד".