הסערה סביב טקס הדלקת המשואות שהתקיים בערב יום העצמאות ממשיכה לעורר הדים. כזכור, בניגוד לסיכום המוקדם בין רגב וראש הממשלה נתניהו לבין יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, נתניהו נאם דקות ארוכות בנאום שכבר כונה כ"נאום בחירות". בכתבה ששודרה אמש בחדשות 10, התראיין אדלשטיין לעיתונאי ספי עובדיה ותקף בחריפות את רגב. 



אדלשטיין התייחס לתקופה בה שימשה רגב כדוברת צה"ל בזמן ההתנתקות מעזה ואמר: "בפעם אחרונה שהיה פריימריז הגעתי למקום השני, ואני לא זוכר שהיא הגיעה למקום כה גבוה. אני לא מאמין שייצא אפילו מישהו בין חברי הליכוד שיחשוב שמי שכמוני עבר לגדיד לפני הפינוי, העקירה ב-2005, וגר שם כמה חודשים עם המשפחות שהתפרקו לי כאן על הכתף בבכי, הוא פחות ימני ממישהו שבאותו זמן דברר את הפינוי שלי ושל המשפחות האלה מגוש קטיף". 

אדלשטיין. זועם על ראש הממשלה ושרת התרבות. צילום: אבשלום ששוני
אדלשטיין. זועם על ראש הממשלה ושרת התרבות. צילום: אבשלום ששוני


לאחר מכן אף הובא בכתבה קטע ישן של רגב מאותה תקופה בה תקפה בחריפות את תושבי גוש קטיף שהתנגדו לפינוי,  בן כינתה בין  היתר את התנהגותם "ברברית ובריונית". 

גם עיתונאי מעריב בן כספית הגיב לדברים וצייץ: "עם כל הכבוד ליולי אדלשטיין, ויש כבוד, הנזק הכבד למירי רגב אצל ספי עובדיה נגרם מהסינק הקטלני הזה, בו היא מטנפת את מפוני ההתנתקות. הגברת היא אחד הזיופים המפוארים שהיו כאן" .