בעקבות הדרמה הפוליטית שהתרחשה היום (שלישי) במהלכה יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, פיצל את השותפות בינו לבין ציפי לבני, ופיטר אותה ממשרת יו"ר האופוזיציה, לבני הגיעה לראיון בחברת החדשות, ואמרה: "אני לא מתכוונת לעסוק באגו של האחר. אולי הוא חשב שהוא יעמוד שם עם הפוזה, ויהיה גבר-גבר. הרעיון הזה שאתה עומד ומנסה להשפיל אישה פומבית לא יהיה. התגובות שקיבלתי מנשים הן חזקות ומחזקות". 

עוד אמרה לבני כי "הופתעתי, זה היה אירוע מכוער. זה היה אירוע פוליטי קטן. זה בסדר לפרק את השותפות, אבל אני רוצה לדבר על הדרך. גבאי הוחלף ולא הבין את השותפות. הוא כנראה גם לא רצה אותה".
למה עשית סקרים כדי לבדוק אם את ראשונה ופנית לגנץ?

"השאלה הראשונה של גבאי אליי הייתה אם המחנה הציוני זה העבודה בשינוי שם, והייתי צריכה להסביר לו מה זה אומר שותפות. 24 מנדטים ניתנו לנו, מי שהתחלף זה השותף. אני מתכוונת לא לעבור דרך גבאי וועידת מפלגת העבודה. אני הולכת לציבור. יש לי עמדות שלא שיניתי אותן".

בתוך כך, אמרה לבני על המשך דרכה הפוליטית כי "אמרתי בישיבת סיעה שיש שתי אפשרויות - או שנלך ביחד או שניפרד. הצגתי את זה כאופציה שהוא יכול לבחור אותה. אני חייב לומר שהתלבטתי בשאלה אם נוכל ללכת ביחד כשהוא עוסק בנושאים כמו יוקר המחיה, וכל היותי בפוליטיקה נובע בצורך בקידום מהלכים אחרים. אבל הרגשתי מחויבת, ו-10 דקות אחרי שיצאתי מהאירוע המכוער הזה אני מרגישה חזקה. אני תמיד רציתי חיבורים, עשיתי את זה ב-2013 וב-2015 ואני מקווה שזה עדיין יקרה".

לסיכום אמרה יושבת ראש מפלגת התנועה: "אני עמדתי בראש מפלגת המרכז הגדולה בישראל ואלו עמדותיי. התנועה תרוץ, הציבור יקבע אם היא ראויה לאמון. ככל שאני אוכל לחבר, ולהעמיד שורת מנהיגים ששמה את האגו בצד ונלחמת ביחד. לצערי האגו הכריע היום".