המתווה המלא של הנשיא ראובן ריבלין להקמת ממשלת האחדות פורסם הערב (חמישי) בחדשות 13. על פי המתווה, בנימין נתניהו יצא לנבצרות ביום הגשת כתבי האישום נגדו, ו"בלוק הימין" כולו יוכל להיות שותף בממשלה, בעוד השוויוניות תתבטא במספר השרים.



הסוגיה העיקרית המהווה מחלוקת בין הליכוד וכחול לבן היא גורלו המשפטי של נתניהו. ריבלין אמר כי יש שלוש אפשרויות להצבת מועד פרישה לנתניהו: ביום הודעת היועמ"ש על החלטת הפרקליטות, ביום הגשת כתב האישום או ביום פתיחת המשפט. נתניהו אמר כי האפשרות השלישית היא המועדפת עליו, אך ריבלין ענה כי פשרה משמעותה "להיפגש באמצע"-פרישה ביום הגשת כתב האישום. עוד אמר ריבלין לנתניהו כי ברגע שייכנס לנבצרות, יפורק מכל סמכויותיו.



סוגיה נוספת שבמחלוקת היא "בלוק הימין" שהקים נתניהו עם מפלגות הימין החדש, הבית היהודי, ש"ס ויהדות התורה. ריבלין קבע כי אין מניעה כי נתניהו יביא עמו את מפלגות אלו, וכי שוויוניות הממשלה תתבטא בחלוקת התיקים ולא בהרכב הקואליציה. באופן כללי הבהיר ריבלין כי הממשלה תוקם "ללא פסילות וחרמות", וכי כל המפלגות הנן לגיטימיות.



הסוגיה האחרונה שנידונה היא רצונו של נתניהו בחסינות. בכחול לבן אמרו כי הם חוששים כי נתניהו יגרור רגליים וההליך המשפטי יידחה חודשים רבים, בעוד נתניהו אומר שהחסינות היא זכות מוקנית בחוק, והוא לא מוכן שיבקשו זאת במסגרת משא ומתן פוליטי.