בחירות 2021: סקר 103FM, שבוצע שעות לאחר הכרזתו של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, על הקמת מפלגה חדשה, ופורסם הבוקר (רביעי) בתחנה בודק את השפעת המהלך על המפה הפוליטית בישראל. מהנתונים עולה כי הליכוד שומרת על כוחה כמפלגה הגדולה ביותר עם 26 מנדטים. תקווה חדשה בראשות גדעון סער לא מצליחה להתרומם וזוכה ל-17 מנדטים, ובמקום השלישי ממוקמת מפלגת ימינה בראשות נפתלי בנט עם 13 מנדטים. יש עתיד שמנסה להוות אלטרנטיבה שלטונית יורדת ל-12 מנדטים, כאשר הרשימה המשותפת מקבלת מספר זהה.

סרטון של המפלגה החדשה של גדעון סער

מפלגת הישראלים בראשות חולדאי ושר המשפטים אבי ניסנקורן צוברת מומנטום וזוכה לשמונה מנדטים, זהה למספר שיקבלו ש"ס וישראל ביתנו. יהדות התורה מקבלת שבעה מנדטים, כך עולה מתוצאות הסקר.

כמו כן, מרצ מקבלת חמישה , וכחול לבן מגרדת את אחוז החסימה ועומדת על ארבעה בלבד. מתחת לאחוז החסימה נמצאות עוצמה יהודית, העבודה, הרשימה בראשות עופר שלח, גשר והבית היהודי.



מבחינת הגושים, גוש הימין הכולל את הליכוד והמפלגות החרדיות זוכה ל-41 מנדטים ורחוק מאוד ממספר המנדטים הדרוש להקמת הממשלה. מנגד, גוש ה'לא נתניהו' הכולל את תקווה חדשה, יש עתיד, הרשימה המשותפת, ישראל ביתנו, כחול לבן ומרצ זוכה ל-66 מנדטים. ימינה עם 13 מנדטים ולכן אין ביכולתה לסייע לנתניהו בהרכבת הקואליציה.

כמו כן, הסקר בחן את האפשרות שתוקם רשימה מאוחדת בגוש המרכז-שמאל אשר תכלול את יש עתיד, הישראלים, מרצ ועופר שלח. במקרה זה, הליכוד יתחזק במנדט ל-27, הרשימה המאוחדת תתמקם במקום ה-2 עם 25 מנדטים ותקווה חדשה תרד מעט, ותזכה ל-16 מנדטים. ימינה תתחזק אף היא ותזכה ל-14 מנדטים, הרשימה המשותפת תרד ל-11 מנדטים. לעומת זאת, המפלגות החרדיות, ישראל ביתנו וכחול לבן לא יושפעו כלל מהקמת הרשימה המאוחדת.

אם אכן תוקם רשימה מאוחדת, גוש הימין הכולל את הליכוד והמפלגות החרדיות יעלה במנדט ויעמוד על 42, בעוד גוש 'לא נתניהו' ירד בשני מנדטים ויזכה ל-64. גם בתרחיש זה, ימינה לא תשמש ככף המאזניים, ומשימת הרכבת הממשלה תהיה קשה ביותר עבור נתניהו.

שאלה נוספת שבחן הסקר בחנה את התמיכה בהידוק הסגר הנוכחי, ונמצא כי הציבור חלוק בדעתו כמעט באופן שווה. 48 אחוזים תומכים בהידוק, בעוד 46 אחוזים מתנגדים לכך.