דני דיין, לשעבר הקונסול הכללי של ישראל בניו-יורק ויו''ר ומועצת יש''ע לשעבר הודיע היום (רביעי) כי הוא מצטרף למפלגתו של גדעון סער ''תקווה חדשה". דיין בן ה-65 נולד בארגנטינה ומחזיק בתואר ראשון בכלכלה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במימון מאוניברסיטת תל אביב.

בתקופתו כיו''ר מועצת יש''ע דיין השמיע קול ברור למען ההתיישבות ונגד תופעות קיצוניות כגון ״תג מחיר״.  הוא הקים את הזרוע המדינית והבינ״ל של מועצת יש״ע, קיים מגעים קבועים ותכופים עם הממשל האמריקני ופרסם מאמרים בכלי תקשורת מובילים בעולם.  כיום מכהן דיין כיו״ר המועצה הציבורית של ״נפש בנפש״ בהתנדבות.

גדעון סער ודני דיין (צילום: מפלגת תקווה חדשה)
גדעון סער ודני דיין (צילום: מפלגת תקווה חדשה)

לאחר הצטרפותו ל''תקווה חדשה'' אמר דיין כי הוא מצטרף למפלגה "ברגע מכריע בתולדות המדינה, מתוך תחושת מחויבות מלאה לצורך החלפת השלטון ובהקמת ממשלה חדשה בראשותו של גדעון סער, היחיד שיכול להוביל היום את השינוי הנדרש למען ישראל ואזרחיה".

יו״ר תקווה חדשה ומועמדה לראשות הממשלה גדעון סער מסר: ״דני דיין הוא נכס לציבוריות הישראלית. דיין מבטא באופן צלול ומובהק את הרעיון הלאומי-הליברלי ומבין לעומק את חשיבות אחדות ישראל ואחדות העם היהודי כערך וכמרכיב חיוני בעוצמתה של ישראל. בקיאותו של דני דיין בחברה ובמערכת הפוליטית האמריקנית היא בעלת ערך רב במיוחד״.