מחקרים רבים מזהירים אותנו מנזקי הצפייה בפורנו, אבל נראה שאיש מהמדענים לא תהה אף לא לרגע מה הם הנזקים שיכולים להיגרם לכוכבי הפורנו עצמם. נכון להיום, אנו יודעים שלצפות בפורנו יכול להזיק אם מגזימים בצפייה, והכל שאלה של מינון, כמו בכל דבר אחר בחיים. אבל חשבתם פעם מה עובר על שחקני הפורנו? בעוד סקס זה בריא, כשעושים את זה 24/7 זה יכול להפוך מעונג לסכנה בריאותית ונפשית של ממש.

 
לאחרונה עלה לכותרות  לכוכב הפורנו כריסטופר זיסצ'ג, לאחר שהחליט לפרוש מהתעשייה בעקבות נזקים שנגרמו לו מעבודתו התובענית. זיסצ'ג, שעובד ככוכב פורנו תחת שם הבמה דני ווילד, סיפר כי  הגיע לבית החולים פעמים רבות בעקבות שימוש בתרופות לטיפול באין-אונות. 
 

 

Practicing. For the weekend.

A post shared by Chris Zeischegg (@dannywylde) on


הכוכב, בעל ותק של עשר שנים בתעשייה, אמר כי באחת הפעמים אף הייתה לו זקפה ל-12 שעות, כתוצאה משימוש בתרופה. האירוע הלא נעים קרה לו לארח שהזריק לעצמו 80 מיליגרם של התרופה לטיפול באין אונות סיאליס, מינון הגבוה פי פי ארבעה מהמנה המומלצת. בעקבות זאת, הרופאים נאלצו לעשות חיתוך באיבר המין שלו ולנקז את הדם ממנו, כדי לבטל את אפקט התרופה.
אך גם לאחר המקרה הזה, "וויילד" לא חדל משימוש בתרופה, והגיע לבית החולים פעמיים נוספות בשל אותה סיבה. "לאחר הפעם השלישית, רופא אמר לי שאם אמשיך להשתמש בתרופה, אני עלול לגרום נזק רציני לטווח הארוך לאיבר, כמו רקמת צלקת שתצטבר על איבר המין שלי, מה שיכול לגרום לאימפוטנציה", סיפר ווילד.

 

#catinbed by @maggiewest

A post shared by Chris Zeischegg (@dannywylde) on


למרות שהשימוש נעשה גם לצורך תפקוד בסרטים, ווילד סיפר כי הוא התמכר לתרופה גם פסיכולוגית. לטענתו הוא היה חייב להשתמש בה על סט הצילומים, ואף במערכות היחסים שלו, במטרה לתפקד מינית. "הייתי בשנות העשרים שלי", סיפר, "לא הייתה כל סיבה שהייתי צריך לעשות זאת. אבל פיתחתי את הרעיון הזה לעצמי, ולא רציתי לאכזב את בנות הזוג שלי, או לגרום להן לחשוב שאני פחות מ'כוכב פורנו' במיטה".

 

'peasant-autist' bait

A post shared by Chris Zeischegg (@dannywylde) on


כעת, בגיל 31, ווילד פרש מהתעשייה, אך לקח לו חודשים רבים כדי להיגמל מהתרופה. לצד הצדדים החיובים של עזיבת העבודה התובענית, הוא גם נאלץ להתמודד עם תמורות פחות נעימות. ווילד סיפר כי מבחינה כלכלית, כרגע אין לו יציבות בעקבות הפרישה, היות ונהג להרוויח כ-245 יורו לסצנה, ובהמשך חתם על חוזה לפיו הוא קיבל 3,300 יורו בחודש ל-6 ימי עבודה בלבד.

 

Dangerously close to that #WYLDEFIRE release date.

A post shared by Chris Zeischegg (@dannywylde) on



 

#TBT @officialstockroom

A post shared by Chris Zeischegg (@dannywylde) on