אנשים שעושים דברים מביכים זה מסוג התכנים הכי פופולריים באינטרנט ככלל וברשתות החברתיות. יש משהו מעודד בהתבוננות על אחרים, שעושים משהו רע, מסוכן או משפיל. זה גורם לנו להרגיש טוב יותר, בעיקר במחשבה שאנחנו יותר טובים מהם (גם אם אנחנו לא). סרטוני סקס בפומבי מעוררים הכי הרבה אינטריגות, משהו בסגנון של גועל נפש, אבל בואו נראה. זה מעורר בצופים זעם, צחוק, רצון להסתכל (או להצטרף?) ובעיקר מקום לפורקן של קיטור אחרי יום לימודים/עבודה ארוך או במהלכו.

לאחרונה נראה שסרטוני סקס פומביים מציפים את הרשתות החברתיות כמו פריחה מטרידה באביב, ונראה שזה לא רק חתולי רחוב מיוחמים מייללים ומזדווגים בלילות. בסוף השבוע האחרון עלה לרשת סרטון גראפי במיוחד שעורר סערה רבה סביבו. בסרטון, שצולם במרכז העיר האדרספילד, נראים שני זוגות מקיימים יחסי מין תוך שהם נצמדים לקיר, ליד החנות של tesco. 
הסרטון הקצרצר, בן השמונה השניות, הועלה לפייסבוק, וזכה ללמעלה מ-52,000 צפיות בפייסבוק בלבד, לפני שהוא הוסר. מעל 600 איש מיהרו להגיב, כשהרוב משועשעים מכל הסיפור. היה מיעוט של אנשים שמצאו את הסרטון דוחה. כמובן שכמו ברוב המקרים, הוויראליות של הסרטון לא פסקה כשהוסר, והוא החל עושה דרכו גם לפלטפורמות נוספות, ביניהן אתרי החדשות.
האיש שאחראי לסרטון הוויראלי ביקש לשמור על זהותו חסויה, וטען שצילם את הרביעייה הלוהטת כדי לעשות להם  שיימינג ולתת דוגמה להתנהגות רעה."זה פשוט דוחה, אני ממש מעוצבן בגלל זה למען באמת", סיפר. "אנשים שעושים דברים כאלו באמצע הרחוב. זה לא מכובד כשיש משפחות בסביבה". הוא הוסיף שאמר להם ללכת הביתה, ושהוא "בהלם מכך שאנשים עושים את זה ב-2017. הם לא אמרו כלום כשצילמתי אותם, אני חושב שהם היו נבוכים". נוכל רק לקוות שכשהוא אמר שהוא בשוק שדברים כאלו קורים ב-2017 הוא התכוון לסקס בפומבי, ושהוא לא מזועזע מזה שאנשים מקיימים יחסי מין.