בדומה לנו בני האדם, גם בממלכת החיות ישנה היררכיה, ובכל קבוצה של בעלי חיים יש פרטים שהם מתנשאים ועילאיים וחשובים יתור מכל השאר. אומנם ברוב המקרים המנהיג של קבוצת בעלי החיים הוא מאותו הזן, אך בטבע ישנן הפתעות, ולפעמים גם יצור קטנטן יכול להיות המנהיג של קבוצה גדולה של בהמות.

בסרטון ויראלי שהועלה לאחרונה בידי בעלת חווה בססקצ'ואן, קנדה, נראה הליך בחירה דמוקרטי של קבוצה מגושמת של בעלי חיים מגודלים. בעלת החווה, אדיראן איווי ובעלה ביקרו כבכל יום את עדר הפרות שלהם בן 150 הפרטים, כשרובן פרות צעירות, וגילו מחזה משעשע ומשונה למדי. לשמחתנו הם תיעדו את האירוע, בו נראה עדר הפרות הצעירות כמי שערכו משאל עם בהליך דמוקרטי תקין ללא שחיתויות, ובחרו לנשיאות בונה אחד שנותר מבולבל מכל הסיפור. 

אם לשפוט מתגובת הבונה, נראה שהוא כלל לא הגיש מועמדות ולא ידע על תפקידו החדש. אך, בשלב כלשהו הוא הבין זאת לבד, לאחר שבמשך מטרים רבים הוא ראה שעוקבות אחריו עדר פרות צעירות כמעריצות שרופות.


על האירוע המשונה, איבי סיפרה לאתר ckom, ואמרה כי העדר "היה מוקסם מהייצור הקטן והחמוד, והלך אחריו לכל מקום. ידענו שאנשים שיראו את זה יצחקקו כי לא יכול להיות יותר קנדי מזה". לדעתה, הבונה הגיע למקום בחיפוש אחר מקום לבנות בו סכר, והפרות, שמטבען  נוטות להיות סקרניות הביעו עניין ביצור המשונה. "הן חבורה סקרנית. הן כמו בנות נוער. ואני חושבת שהם עקבו אחרי היצור הזה כי הן לא הצליחו להבין מה זה"
לא במפתיע הסרטון הפך במהרה ויראלי וזכה למעל 100,000 צפיות בפייסבוק בלבד ועוד צפיות רבות ביוטיוב וברשתות החברתיות. איבי החליטה לשתף את הסרטון כדי "להדגיש את העובדה שחוואים קנדיים מקדישים עצמם לחלוקת האדמה שלהם עם חיות בר. הפעם זה היה בונה, אבל זה בקלות יכול היה להיות אייל, צבי, זאב ערבות, אווז, ברווז או נשר קרח. אנחנו אוהבים את העובדה שאנחנו זוכים לעבוד בטבע בכל יום ביומו".