עבור מי מאיתנו שאינם מיליונרים, ללכת לעבודה הוא בגדר הכרח. לפעמים השהות במקום עבודתנו היא כיפית, בזמנים אחרים פחות מתחשק לנו ללכת, אך ספק אם מישהו מאיתנו יעשה מעשה פלילי כדי להימנע מללכת לעבודה ולסחוט כספים מהמקום. 

אך מסתבר שיש אנשים בעולם שיעשו הכל לא רק כדי לא להגיע לעבודה, אלא כדי לדרוש פיצויים על חבלה שנגרמה להם במקום העבודה. כך עשתה לאחרונה שיילה ורוניקה וייט, כאשר ראש חיישן לזיהוי אש נפל על שולחנה והיא החליטה שזו הזדמנות חייה לעשות מזה כסף. בסרטון שתועד והועלה לרשת, נראית שיילה הערמומית מביטה סביב לבדוק שאין עדים וכשחשבה שהשטח פנוי, הרימה את החפץ והכתה בעזרתו בראשה, זאת במחשבה זדונית לספר כי החפץ נפל על ראשה, וכמובן לדרוש פיצויים בגין תאונת עבודה.
היא חשבה שהיא ממש חכמה, ולאחר שפגעה בעצמה הגישה תביעה באמצעות חברת הביטוח של החברה, בפורט לודרדייל. אך מה ששיילה הגאונה שכחה הוא, שברוב מקומות העבודה כיום יש מצלמות אבטחה, ואחת כזאת הייתה בעבודה שלה ממש מעליה ותיעדה את כל מה שמקרה, ובעיקר את כל מה שלא קרה.

הבוסים במקום העבודה של שיילה לא נולדו אתמול והם חשו שמשהו אינו קשורה. על פי fox13news, עקב החשדות הם פנו לאגף החקירות הפלילי של פלורידה, והאמת יצאה מיד לאור. שיילה הערמומית הורשעה בהונאת חברת ביטוח ונידונה ל-18 חודשי מאסר על תנאי. "לשמחתה" היא לא נדרשה לשלם פיצויים כיוון שנתפסה לפני שקיבלה את הכסף, אך למקום העבודה הזה היא כנראה לא תשוב עוד. 
נקווה שבפעם הבאה שייפול עליה משהו שיילה תלמד קודם לשבור את מצלמת האבטחה ואז לבצע את המעשה.