תאונה מחרידה ברכבת תחתית ברומא הסעירה את הרשת, והעלתה שאלות לגבי רמת הבטיחות של מערכת הרכבות במקום. בסרטון המצמרר, נראית אישה נגררת לאורך הרציף בתחנת רכבת, לאחר שהתיק שלה נתפס באחת הדלתות. על פי חדשות 9news, האישה, נטליה גרקוביץ, 43, סבלה משבר בגבה ונקב באחת מריאותיה כתוצאה מהתאונה ונלקחה לטיפול נמרץ. 



על פי ה-BBC, התאונה אירעה לאחר שהחיישנים ברכבת כשלו ולא זיהו כי יש עצם תקוע בדלת. גם בלמי החירום ברכבת לא עבדו והרכבת המשיכה לנסוע עד לתחנה הבאה. אנשים שהיו על הרציף ניסו לחלץ אותה ללא הצלחה, ונוסעים ברכבת משכו בידיות החירום, אך הרכבת לא עצרה. נכון לעכשיו האירוע  נמצא בחקירה.

"אני יודע שטעיתי ואני הרוס ממה שקרה לאישה הזו", אמר נהג הרכבת, ג'יאנלוקה טונלי לאתר החדשות האיטלקי Corriere della Sera. "אך בסרטון אפשר לראות שהסתכלתי במראה פעמיים, לא נהגתי בחוסר זהירות". האירוע התרחש ב-12 ביולי, אך שוחרר לרשת רק בימים האחרונים. נכון לעכשיו ידוע כי גרקוביץ, במקור מבלארוס, עדיין מאושפזת, אך מצבה השתפר.
 


התאונה המחרידה שהתרחשה בתחנה Roma Termini railway station, העלתה תהיות באשר לתפקוד מערכת הבטיחות של הרכבת."מערכת החירום ברכבת חייבת לתפקד כראוי", אמר דובר של חברה לזכויות אזרח על האירוע. הוא הוסיף כי בגלל שידיות החירום והדלתות לא פעלו כראוי לא ניתן להאשים את הנהג. "זה מקומם ופוג לומר שהנהג הוא האחראי היחיד, כשבעצם יש לחקור ביסודיות את מערכת הבטיחות של הרכבת התחתית של רומא ואת פעולתן הנכונה."