במידה ואתם שייכים ל-99% מהאוכלוסייה, אתם כנראה לא מיליונרים וצריכים לעבוד לפרנסתכם. בין אם זה במשרד קלאסי או בכל סביבה אחרת, תמיד צריך להתמודד עם הקשיים שיש למקום עבודה להציע. אך בעוד יש אתגרים שאפשר להתמודד איתם בעבודה, יש לא מעט דברים מעצבנים שפשוט מוציאים אנשים מדעתם. בין אם זה קולגות שאוכלים בפה פתוח, משרד מטונף, אינטרנט שלא זז, דברים כאלו אפילו יכולים לגרום לחלק מהאנשים לעזוב את מקום עבודתם.


על פי סקר שנערך לאחרונה בבריטניה, בשיתוף פעולה בין סאמסונג לחברת consultancy Censuswide, נמצא הדבר האחד שמשגע אנשים יותר מכל דבר אחר במקום עבודתם. בסקר השתתפו בו כ-1000 גברים ונשים שעובדים במשרדים קטנים בבריטניה, בהם יש עד 250 עובדים, אשר נשאלו מהם הדברים שמפריעים להם יותר מכל במקום עבודתם.

רוב מכריע של 92% אמרו שלא יכול להיותו גרוע יותר מקריסת מחשבים ואינטרנט איטי, מה שגורם להם לאבד כמעט חצי שעת עבודה ביום בממוצע. בנוסף לכך, 82% אמרו שהדבר הכי מרגיז מבחינתם הוא כשחם או קר מידי במשרד. עוד עולה כי דברים מרגיזים שקולגות עושים גרמו לעובדים לאבד בממוצע 22 דקות ביום.


 
כשמדברים על דברים שכאלה, אין ספק שאם תפתחו את האוכל שלכם באופן ספייס, אנשים לא ממש יתלהבו מהרעיון. אם תעשו את זה עם טונה, סביר שחלק מהאנשים יבקשו את העזרה של היחידה לסילוק פסולת רעילה. אם תוסיפו לכך גם לעיסה בפה פתוח, אז כנראה שהאדם שלידכם יוכל להיכנס לכלא רק על המחשבות הרעות שעוברות לו בראש.
 
מכירים גם את האנשים האלה, שנכנסים לכם באמצע המשפט, כשאתם באמצע סיפור או מנסים לייצר משהו אפקטיבי בעבודה? מסתבר שגם העובדים האלה לא ממש חביבים על הקולגות, ויוצרים שיח שלילי.
 
בסך הכל, קולגות מעצבנים, בעיות מחשבים ובעיות במקום העבודה גרמו לעובדים לאבד כחמש וחצי שעות עבודה בשבוע, בממוצע. מעבר לכך שמדובר באבדן זמן יקר, תרתי משמע, הבעיה הנוספת היא שזה עלול לגרום לעובדים רבים להתייאש ולהתפטר. למעשה, כמעט שליש מהמשתתפים ענו שעזבו את מקום עבודת הקודם בגלל קולגה מעצבן, 20% אמרו שעזבו בגלל מקום העבודה עצמו ו-10% אמרו שעזבו בגלל בעיות טכנולוגיה.

via GIPHY