אנשים מרחיקים עד הקולנוע והטלוויזיה כדי לחפש תרחישים מוזרים שאין שום סיכוי שיקרו במציאות, אבל מבט מפוכח מוכיח אחרת. המציאות, כך מסתבר, עולה פעמים רבות על כל דמיון. לאחרונה, עצרה משטרת אוקלהומה סיטי שלושה חשודים באחזקת מריחואנה, וגילתה שלאחד החשודים יש שם שמתאים לעבירה אותה ביצע. תחילה, השוטרים ביצעו מארב ליד בית החשוד, בעקבות מידע ממקור אנונימי על משלוח סמים שעתיד להתבצע. תוך זמן קצר, בעודם מחכים, הבחינו באדם נכנס אל הבית עם קופסה גדולה שחורה.





לאחר דקות ספורות, יצאו מהבית שני גברים ואישה, נכנסו לרכב והחלו לנסוע. בשלב מסוים במהלך הנסיעה, הנהג, שזוהה בהמשך כג'ייסון וויד, 25, הוריד את הגבר והאישה בני 18 ו-19. הוא בדיוק חנה במגרש חניה, כשהמשטרה עצרה אותו ודרשה לחפש ברכבו. כשהם מחפשים במכונית ללא התנגדות מצד וויד, גילו ברכב מעל 5 ק"ג מריחואנה, 2,800 דולרים במזומן ורובה. 


וויד נעצר על החזקת וויד. אינגאימג
וויד נעצר על החזקת וויד. אינגאימג


וויד נעצר, ולאחר מכן השוטרים עצרו גם את הגבר והאישה ששהו אתו ברכב. השלושה הועמדו לדין בבית המשפט השבוע על אחזקת סמים במטרה למכור אותם, ועל אחזקת נשק לצורך ביצוע עבירות. נכון לעכשיו, עדיין לא  ידוע מה הוא גזר הדין הצפוי להם בגין עבירות אלו. משטרת אוקלהומה סיטי, שהעלתה פוסט על המעצר בפייסבוק, כתבה בהומור שהשלושה כעת "נהנים משהות נינוחה באדיבות בית הכלא של מחוז אוקלהומה! כל הכבוד לשוטרים על שהסירו מהרחוב את וויד (ג'ייסון) ואת הוויד (המריחואנה)!"

אך זה לא החלק הכי מוזר לסיפור. על פי חדשות krmg, של טולסה, אוקלהומה, משפחת וויד בכללותה מוכרת למשטרה. למעשה, בעבר עצרה המשטרה את אחיו והוריו של וויד על אחזקה של כמות גדולה של מריחואנה לצורך מכירתה.