בדרך כלל כשגבר מעיר אישה בשביל סקס היא לא שמחה על כך, אך לכל היותר היא תתעצבן ותגיד לו ללכת לחפש את עצמו. אך יש מקרים בהם התגובה לסיטואציה מוכרת זו היא מסוכנת ואף קטלנית, וכדאי לזכור זאת לפעם הבאה שאתם מנסים את הטקטיקה הכושלת הזו בעצמכם. לאחרונה אישה אחת מזאשיבאן, זימבבואה, ממש התעצבנה כאשר בעלה העיר אותה בשביל סקס, ובתגובה לכך החליטה לדקור אותו למוות עם מספריים. היא נעצרה באשמת רצח, למרות הנסיבות המוצדקות.



הכל החל כאשר הבעל, ג'יימס מאשוואיה, 29, הגיע הביתה לילה אחד כשאישתו, מורבלסינג תארוסנגה, 25, כבר ישנה עמוק. הבעל, שלא צפה כנראה בסרטי אימה מעודו, החליט שזה רעיון טוב להעיר אישה ישנה ולדרוש סקס, והשניים החלו לריב. "בעודם רבים תרוסאנגה דקרה את בעלה עם זוג מספריים בצד השמאלי של צווארו", נמסר מהמשטרה המקומית. "מאשוויה התנודד החוצה ונפל במרחק של כעשרה מטרים מחוץ לביתם ומת במקום". השוטרים מצאו אותו שוכב ללא רוח חיים ומתבוסס בדמו. תארוסנגה נעצרה במקום ועל פי המשטרה המקומית "היא משתפת פעולה עם החקירה". 


 
השניים החלו לריב לאחר שהבעל דרש מהאישה סקס. צילום: אינגאימג
השניים החלו לריב לאחר שהבעל דרש מהאישה סקס. צילום: אינגאימג


על פי עדויות של השכנים של הזוג, למריבה היו סיבות נוספות. "כשהוא (הבעל) הגיע הביתה, הוא רצה לקיים יחסי מין עם אשתו אך היא סירבה. היא האשימה אותו בכך שיש לו מאהבות, מה שהוביל למריבה", סיפר אחד השכנים של בני הזוג לחדשות ה"קרוניקל" של העיר בוליאו, זימבבואה.

לא רק זאת, מהדיווחים בכלי התקשורת המקומית עולה גם שלתארוסנגה היה בעל נוסף שנפטר, והוריש לה את כספו. היא נתנה חלק מהכסף הזה לבעלה הנוכחי, נהג מונית במקצועו, כדי שיוכל לקנות לעצמו מונית. נכון לעכשיו, לא ידועות נסיבות מותו של הבעל הקודם.