כל אישה שאי פעם יצאה לעשות כושר בגפה, וודאי החסירה פעימה לפחות פעם אחת, כאשר לפתע שמעה רעש מאחוריה או ראתה אדם מתקרב לעברה במפתיע. ואכן, עבור נשים, להסתובב לבד זה מסוכן בהרבה מאשר עבור גברים, והפחד אומנם לא משתלט אבל הוא תמיד נמצא שם ברקע, אורב בחשכה.



כמובן, אין זה אומר חלילה שאין לצאת ללא ליווי, אך כן כדאי לשמור על ערנות ולקחת כלי להגנה עצמית. לאחרונה, אישה אחת מיוטה נאלצה להגן על עצמה לאחר שהותקפה במהלך ריצה. היא לא היססה, שלפה סכין ודקרה את התוקף שלה, ואפילו רדפה אחריו זמן מה.



האישה, בשנות ה-40 לחייה, מסולט לייק סיטי, הייתה באמצע ריצת בוקר, כאשר לפתע גבר זר הגיח מאחוריה וניסה לתפוס אותה. בשלב זה, האישה האמיצה לא היססה, שלפה את הסכין שלקחה עמה להגנה עצמית ודקרה את התוקף שלה מספר רב של  פעמים. על פי חדשות ה"סולט לייק טריביון", 


התוקף המבוהל ברח לתחנת אוטובוס בקרבת מקום, אך האישה המשיכה לרדוף אחריו, עד שלבסוף ניגשה למשטרה לדווח עליו.



אישה דקרה את הגבר שניסה לתקוף אותה. צילום: אינגאימג
אישה דקרה את הגבר שניסה לתקוף אותה. צילום: אינגאימג



מהתיאור שלה למשטרת סולט לייק סיטי, גובהו של התוקף הוא כ-175 סנטימטר, מבנה גופו רזה וגילו לא וודאי (בין 15-30). אומנם, האישה לא הייתה מסוגלת לתת יותר פרטים על מראהו, אך ציינה שיש לו כמה סימני היכר ייחודיים כמו פצעי דקירה על זרועותיו, רגלו וחזהו.



בימים אלו, המשטרה עדיין מחפשת אחר התוקף, ומבקשת מהציבור הרחב לעזור בלכידתו. "אנו בהחלט לא רוצים שדבר כזה יקרה שוב, ואנו רוצים לזהות את האדם הזה ולהכניס אותו למאסר", אמר דובר המשטרה ג'ורג' ווילקינס.



אומנם לא ברור האם התוקף הסוטה יילכד או לא, אך דבר אחד בטוח - בפעם הבאה שיחשוב לתקוף אישה, ייזכר במה שקרה לו ויחשוב בפעמיים. ומי יודע, אולי הוא כה נבהל עד שלא יעז לתקוף יותר לעולם.