הורים נחשבים למי שיעשו עבור ילדיהם הכל, ויקריבו למענם את כל מה שיש להם, אבל אותה נתינה אינסופית והקרבה מופרזת לא כוללת, ברוב המקרים לפחות, עבירות פליליות. עם זאת, מדי פעם יש מי שיחצו גם את הקו האדום הזה, ואפילו יעזרו לילדיהם לשדוד. כך עשתה אמא אחת למופת מניו יורק, כאשר הבינה שבנה זקוק לעזרה. לצערם של השניים, הם הבינו במהרה ששיתוף הפעולה ביניהם אינו מוצלח.



לפמלה לוס בת ה-56 לא הפריע שבנה, ריאן בן ה-30, מבקש ממנה לבצע דבר עבירה, כי הרי הוא בנה, והיא הרגישה צורך להיחלץ לעזרתו ויהי מה. אי לכך, כאימא טובה, היא הסיעה אותו ביום שני בצהריים אל מסעדת ג'אנק פוד, וחיכתה לו עד שיסיים לשדוד את האנשים הנחמדים בפנים. על פי דיווח של משטרת אורצ'רד פארק, ניו יורק, ריאן שדד את מסעדת "Mighty Taco" באיומי אקדח, ונמלט מהמקום ברכב בו נהגה אמו. על פי חדשות WKBW-TV, עובדים במסעדה התקשרו מיד למשטרה, ותיארו את החשוד.


פמלה ובנה ריאן. צילום מסך
פמלה ובנה ריאן. צילום מסך


המזל לא האיר פנים לשניים, ודקות ספורות לאחר מכן, המשטרה עצרה את הרכב שעליו דווח, תחילה בחיפוש אחר ריאן, אך כאשר ניגשו אל הרכב הופתעו לגלות את השודד במושב הנוסעים, ואת האם, נהגת השודים במושב הנהג. מדיווח של ה-Valleycentral, עולה שהאם ובנה נעצרו ונלקחו לכלא המחוזי, והואשמו בין היתר בשוד ובהחזקת רכוש גנוב. פמלה, שהואשמה במספר פחות יותר של עבירות שוחררה בערבות, אך הבן נותר במעצר. נכון לעכשיו, לא ידוע מה יהיה עונשו של ריאן ואמו, ומתי הם צפויים להגיע לבית משפט.