בדרך כלל, כאשר אישה מגלה שבעלה בוגד בה היא בוחרת לפגוע במאהבת במקום בבעל, אבל לפעמים יש מי שנוטות לגוון, ונוקמות בדרך ממש הזויה, עד שכבר לא ברור מי יצא מכך יותר ניזוק. כאשר אישה אחת מסין גילתה על המאהבת של בעלה, היא רתחה מזעם, והעובדה שהוא קנה לה דירה בהחלט לא עזרה לה להרגיש טוב יותר. בשל כך, מתוקף תפקידה כאישה נבגדת, היא החליטה לנקום, אבל בניגוד לרוב הנשים הפנתה את זעמה על משהו ממש מוזר - העציצים של המאהבת.



אישה נקמה במאהבת של בעלה בדרך מוזרה במיוחד

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בסין האישה הצליחה למצוא את הדירה שנקנתה למאהבת, בה היא התגוררה, והגיעה אליה לנקום את נקמתה. האירוע תועד בידי הפילגש בעצמה, וכפי שניתן לראות בסרטון, האישה הזועמת, במקום לפגוע במאהבת, החליטה להפנות את זעמה לעבר העציצים הרבים בדירתה. 



מסיבה לא ברורה במקום לקרוא למשטרה או לכל גורם אחר לעזרה, המאהבת בחרה לצלם את האישה, ובעודה הורסת את כל העציצים בדירתה שיגרה לעברה קללות. אין פרטים רבים על האירוע ועל המעורבים בו, אך בתקשורת במדינה משערים שהתרחש בעיר יולין אשר בצפון-מערב סין. כמו כן, לא ידוע האם הוגשה תלונה כלפי מחסלת העציצים או מה בדיוק אירע בעקבות האירוע.



מוניקה פורי. צילום מסך
מוניקה פורי. צילום מסך



לפני מספר חודשים, מוניקה פורי בת ה-34 מאוסטרליה שפכה תה רותח על המאהבת של בעלה, וגרמה לה לסבול מכוויות קשות. אבל קצת קשה להאשים אותה על שרתחה מזעם. מספר שבועות לפני המקרה, הבעל סיפר לה שהוא בוגד בה וכי הנישואים שלהם הגיעו לקיצם, אך השניים המשיכו לגור יחד. יום אחד, כאשר פורי חזרה הביתה היא מצאה את הבעל עם המאהבת בסלון ביתם, אנה סטוקס בת ה-24. פורי ביקשה ממנו שיכיר ביניהן, דיברה איתה ואז ביקשה ממנו לצאת מהחדר. בשלב זה, היא שפכה מים רותחים על סטוקס, שהיו בכוס, ולאחר מכן שפכה עליה מים רותחים מקומקום שנועד לתה. 
בעקבות האירוע, סטוקס נזקקה לטיפול רפואי דחוף, וסבלה מכוויות מדרגה שנייה בצווארה, בחזה ובבטנה. היא אף נאלצה לעבור ניתוח לתיקון עור התוף הקרוע באחת מאוזניה. על פי חדשות Plymouth Herald, פורי הועמדה לדין על מעשיה, ובדיון בבית המשפט לא הייתה מחלוקת על כך שגרמה לסטוקס נזק גופני חמור.