מי לא מכיר את המצב המביך אך הדחוף הזה - אתם צריכים ללכת לשירותים ואין כאלו באופק. ברוב המקרים, העניין ייפתר במהרה, אך זה הופך בעייתי כשזה קורה מאות קילומטרים מעל פני הקרקע. לאחרונה מטוס של חברת דלתא נאלץ לבצע עצירת חירום בגלל שהנוסעים היו צריכים ללכת בדחיפות לשירותים. האירוע התרחש במהלך טיסה של חברת דלתא מניו-יורק לסיאטל, כאשר השירותים התקלקלו לפתע והשאירו המון נוסעים מתאפקים בכאב רב.



כתוצאה מכך, המטוס הוסט ממסלולו מאות קילומטרים דרומה, ונחת להפסקת שירותים דחופה בנמל התעופה הבינלאומי בילינגס לוגן. על פי ה"בילינגס גאזט", הטיסה הישירה, שיצאה משדה התעופה הבינלאומי JFK, נחתה ללא תקלות והגיעה אל הנמל קצת אחרי השעה שש בערב. בזמן שצוות הקרקע עזר לנוסעים למצוא שירותים במהירות, צוות המטוס תיקן את השירותים המקולקלים ותדלק את המטוס כדי שיהיה מוכן לטיסה. סך הכל התעכבה הטיסה בכשלוש וחצי שעות.

המטוס עצר להפסקת שירותים. צילום: גיפי
המטוס עצר להפסקת שירותים. צילום: גיפי



מדוברות החברה נמסר ש"דלתא מתנצלת על אי הנוחות". קווין פלוהן, מנהל שדה התעופה, סיפר שאומנם זה מחזה נדיר, אבל לפעמים טיסות הוסטו אל נמל התעופה שלהם בשל בעיות שירותים הזויות. "שמעתי על טיסות שהוסטו בגלל שירותים שעלו על גדותיהם, ואשר מים כחולים החלו לזרום במעבר" , סיפר פלוהן. "זה לא נשמע כל כך נעים".