בימינו טיסה היא חוויה מאוד בטוחה, ויש יותר סכנה בשהייה על הכביש מאשר במטוס. אבל גם בשמיים לא הכל הולך תמיד חלק, ולפעמים יש דברים שמשבשים את הטיסה, כאשר חלקם מוזרים יותר מאחרים. לאחרונה, מטוס נאלץ לחזור לשדה התעופה בגלל ציפור מטרידה בתא הטייס. הנוסעים, שחוו עיכוב רב באותו היום, לא שמחו.



האירוע המוזר התרחש במהלך טיסה של חברת "דלתא אירליינס" מדטרויט לאטלנטה, כאשר "זמן קצר לאחר תחילת ההמראה", צוות המטוס הבחין בציפור עפה לתוך המטוס.



על פי ה"ניו-יורק פוסט", הציפור השובבה, מסוג דרור, הצליחה להתגנב לטיסה בלי לשלם הזמן ההמראה, ועשתה דרכה לתא הטייס. בשלב זה, ההמראה הופסקה והצוות החל מחפש אחר הציפור, והודיע לנוסעים על עיכוב צפוי. אך מאחר שהציפור הייתה כה קטנה, איש מחברי הצוות לא הצליח לאתר אותה, גם לאחר שעה של חיפושים.



צוות המטוס מחפש אחר הציפור. צילום מסך, חדשות פוקס 5
צוות המטוס מחפש אחר הציפור. צילום מסך, חדשות פוקס 5

 
על פי ה"קליק און דטרויט", הטייס הודיע לנוסעים שייתכן כי ייאלצו לעלות על מטוס אחר משום שצוות המטוס לא הצליח למצוא את הציפור, אך לבסוף החליט לטוס יחד איתה.

ואולם, כשעה לאחר ההמראה, הטייס הודיע על שינוי נוסף בתכנית. "קיבלתי עדכון שהציפור חזרה והיא קצת משתגעת כאן בתא הטייס", אמר הטייס, "אנו לא מרגישים שזה בטוח להמשיך את הטיסה כך, אז אנחנו חוזרים לדטרויט". ברגע שהמטוס חזר לדטרויט, צוות המטוס הוציא את הציפור החוצה, והמטוס סוף כל סוף עשה דרכו לאטלנטה ללא הפרעות.