החוף המזרחי של ארה"ב מתמודד עם סופת כפור עזה, אבל עבור שני תושבים סוף השבוע האחרון סיפק בשורות חמות במיוחד, אחרי שהתברר להם כי הם הזוכים היחידים במאות מיליוני דולרים בשתי הגרלות לוטו נפרדות. מיליוני אמריקאים עקבו ביום שבת בלילה בעניין אחרי הגרלת הפאוור־בול, שבה הפרס הראשון עמד על 570 מיליון דולר, לאחר 20 הגרלות שבהן איש לא ניחש נכונה את כל המספרים. מדובר בפרס החמישי בגובהו בתולדות ההגרלה. בשני המקרים סיכויי הזכייה עומדים על 1 לכ־300 מיליון, בעוד הסיכויים להיפגע מברק בארה"ב הם אחד למיליון.


לאחר שהתפרסמו כל המספרים (12, 29, 30, 33, 61 והמספר החזק 26), התברר כי יש זוכה אחד בלבד, כרטיס שנקנה בסופרמרקט במרימאק שבניו המפשייר. זהות הזוכים עדיין לא ידועה, אולם הם יוכלו לאסוף את הפרס בהמחאה חד־פעמית או ב־30 תשלומים שנתיים. 
הזכייה בהגרלת הפאוור־בול הגיעה יממה אחרי שכרטיס בודד שנרכש בסניף של סבן-אילבן בפורט ריצ'י שבפלורידה גרף את הפרס הראשון בשווי 450 מיליון דולר, בהגרלת הלוטו מגה־מיליונים. זהות הזוכים עדיין אינה ידועה.


שתי הגרלות הלוטו הפופולריות משוחקות ב־44 מדינות בארה"ב, במחוז קולומביה של הבירה וושינגטון ובאיי הבתולה האמריקאיים, ואילו הפאוור־בול כולל גם את פוארטו ריקו. סיכויי הזכייה בפאוור־בול עומדים על 1 ל־302.6 מיליון, במגה־מיליונים הם 1 ל־292.2 מיליון, בעוד הסיכויים להיפגע מברק בארה"ב בכל שנה עומדים על 1 למיליון.