בדרך כלל הורים מנסים לחנך את ילדיהם להתרחק מסמים כמו מאש, לא לצרוך אותם ובטח לא לסחור בהם. אבל יש הורים ששיטות החינוך שלהן שונות, והם לא רואים בכך שום דבר רע. תלמידה אמריקאית בת 15 נעצרה לאחרונה לאחר שהתברר שהיא מנהלת עסק למכירת סמים דרך חלון חדרה. במשטרה המקומית טוענים שהאם ידעה על כך ואף נתנה את הסכמתה.



על פי ה"ניו יורק פוסט", מחיפוש בחדרה של הנערה, ממהאוברהיל, מסצ'וסטס, השוטרים מצאו מבחר רב של סמים וכן כסף מזומן. הסמים והכסף נמצאו בשידה סמוכה לחלון חדרה, ממנו לכאורה הנערה ערכה עסקאות. סך הכל, נמצאו בדירה מריחואנה, קוקאין, פנטניל, שני אקדחים ללא רישיון, תחמושת ו-1,069 דולרים במזומן. 



חלון חדרה של הנערה, באמצעותו מכרה  סמים. צילום מסך
חלון חדרה של הנערה, באמצעותו מכרה סמים. צילום מסך



במסמכי החקירה של המשטרה, נכתב שאימה של הנערה, הת'ר ויטוריו, סיפרה לשוטרים שהיא "ידעה שבתה מוכרת מריחואנה אבל לא ידעה על שום דבר אחר". האם ובתה צפויות כעת לעמוד בפני אישומים רבים, ביניהם החזקה ומכירה של סמים. גם בן הזוג של הנערה, קמרון דוסון, 18, שהתגורר איתן, צפוי להיות מואשם בעבירות דומות. על פי חדשות FOX25, אביה של הנערה נמצא כעת בכלא באשמת תקיפה וחטיפה במקרה אחר.


ביתן של האם והנערה. צילום מסך
ביתן של האם והנערה. צילום מסך


שכניהן של האם והנערה הופתעו מהמעצר, אך סיפרו ששמעו רעש ותנועה רבה מאזור החלון של הנערה. "אנשים עלו וירדו במדרגות בשתיים ושלוש בלילה", סיפרה אחת השכנות. עם זאת, לפי העדויות מסביב, איש לא ידע שהסיבה להמולה היא מכירת סמים.

הת'ר ויטוריו, אימא של הנערה. צילום: פייסבוק
הת'ר ויטוריו, אימא של הנערה. צילום: פייסבוק