רוב האנשים מנקים את הבית שלהם ביסודיות רק בפסח או אירועים מרכזיים אחרים, ואז הם מבינים פתאום לאן נעלמו כל הדברים שאיבדו במהלך השנה. אבל אולי מה שקרה לבני משפחה אחת מסין ישכנע אתכם לסדר ולנקות את מבצרכם לעיתים קרובות יותר. זה בטוח מה שהם יעשו, שכן במשך שנתיים הם גרו עם גופת השכן שלהם ולא שמו לב לכך כלל.

על פי הדיווחים המקומיים, הגופה נמצאה בידי אחד מבני המשפחה במהלך ניקיונות הבית לכבוד חג שנת הירח. הוא בדיוק ניקה את חדר השירותים, כשהבחין במצית ברווח שבין שני קרשים בתקרה, והיה סקרן להבין איך הגיעה לשם. יתכן שהצטער על סקרנותו, שכן כשהציץ דרך הרווח נדהם לגלות את גופת השכן שלו. למרבה הפלא, למרות שהגופה שהייתה במצב ריקבון מחריד, אף אחד מבני המשפחה לא שם לב לריח במשך כל הזמן הזה. לדבריהם, הם נוהגים לשהות רוב הזמן בגינת הירק שלהם, וחדר השירותים, שנמצא בקומה השלישית, כמעט לא היה בשימוש.

גופת השכן נמצאה מעל תקרת חדר השירותים. אילוסטרציה: אינגאימג
גופת השכן נמצאה מעל תקרת חדר השירותים. אילוסטרציה: אינגאימג


על פי ה-South China Morning Post, השכן בן ה-30, היה מסומם ומוכר למשטרה. החשד הוא שהשכן ברח מהמשטרה בזמן שפשטו על ביתו, וסיים את חייו במקום בו התחבא. סיבת מותו עדיין לא ידועה, אבל נשלל חשד לרצח, שכן על גופו לא נמצאו סימני מאבק. כמו כן, גם לא נראה שגופתו הושלכה לשם בידי אדם אחר.

אבל זה לא החלק הכי מוזר בסיפור - מהדיווחים עלה שגם הוריו של השכן איתם התגורר לא שמו לב לריח של הגופה. השניים, מסתבר, סבלו מדמנציה. אביו, שנפטר לפני שנה, תהה לאן נעלם והמשיך לחפש אותו עד יום מותו. מהדיווחים לא ידוע מה עלה בגורלה של האם.