בדרך כלל כשצצות בעיות בשטח אנשים יוצרים קשר עם המשטרה, אבל מה עושה המשטרה כשהיא בעצמה צריכה עזרה? קוראת לכומר המקומי כמובן. לפחות כך עשו שוטרים ברוסיה, שלאחר שנענו לקריאת עזרה של משפחה והבינו שהם זקוקים לעזרתו של כוח עליון.



על פי the siberian times, המשפחה המבוהלת - זוג הורים ונער בן 15 -  התקשרה למשטרה בעקבות "דברים מוזרים כמו סכינים מעופפים" שהחלו להתרחש בביתם, בכפר מארסקה, מחוז טומאסק. השוטרים שהגיעו לביתם נדהמו לראות שהוא הפוך לחלוטין וסכין נאוץ באחד הקירות, ובני המשפחה הסבירו להם שרהיטים נופלים ללא סיבה, בעוד אחרים מתעופפים באוויר. אבל לא היה צורך בשכנוע רב, שכן זמן קצר לאחר שהגיעו השוטרים חוו את הדברים על בשרם. בדו"ח שמילאו הם הסבירו שחשו בבית "כוחות שהם לא יכולים להסביר בצורה הגיונית", כמו ארונית שנפלה לידם, מקל שהתעופף באוויר וספרים שנפלו על הרצפה.



מעל החוק. שוטרים נעצרו באנשי דת כדי לטפל ברוחות רעות
מעל החוק. שוטרים נעצרו באנשי דת כדי לטפל ברוחות רעות



בחוסר אונים ובידיעה שלא יוכלו לעזור, השוטרים פנו אל הכנסייה המקומית. זו שלחה לבית הרדוף כומר, שבירך והרגיע את הרוחות הרעות על מנת שיסכימו לעזוב את המקום. "המשטרה דיווחה בתמציתיות ובדיוק רב מה באמת התרחש בתוך הבית", סיפר בהצהרה רשמית נציג של הכנסייה. "אתמול קיבלו טלפון מהמשטרה ומהמשפחה שמתגוררת בבית. כומר נשלח לדבר עם המשפחה ולהתפלל. הוא גם היה עד לכל הדברים המוזרים שהוסברו בדו"ח". הנציג הוסיף ש"כשהכומר הגיע, השדים, לכאורה, נרגעו מעט, אבל אז התופעה המשיכה. אבל אנחנו נעשה את כל המאמצים כדי לדאוג לכך שדברים כאלו לא יקרו עוד בביתם". נכון לעכשיו, לא ידוע אם הרוחות עזבו את בני הבית לנפשם או לא.