חתונה אמורה להיות היום המאושר בחייה של כל אישה, ולעיתים גם בחייו של בעלה. אבל זה ככל הנראה לא היה המצב עבור צעירה אחת מהעיר לוקסה, בזמביה, שהחתונה שלה הייתה כנראה היום המביך ביותר בחייה. על פי הדיווחים המקומיים, הכלה, שידוע רק ששמה מרג'ורי הייתה בשיאו של האירוע המרגש כאשר האקס התפרץ למקום והרס את החתונה.

על פי חדשות face of malawi, האקס הנקמני סיפר לכל הנוכחים שהוא ומרג'ורי קיימו יחסי מין במשך חמש שעות בחדר מלון ביום הקודם. למי שסירב להאמין אמר שיש לו הוכחה לכך, כיוון ששם מצלמה נסתרת בחדר בו שהו. אומנם היו אלו חדשות קשות, אך בני משפחתה של מרג'ורי נזכרו שהיא באמת נעלמה לזמן רב ביום הקודם ולא סיפרה להם לאן הלכה.
 

האקס הרס את החתונה עם וידוי מביך במיוחד. מרג'ורי, רגעים ספורים לפני המקרה
האקס הרס את החתונה עם וידוי מביך במיוחד. מרג'ורי, רגעים ספורים לפני המקרה



אותה עת, מרג'ורי חשבה שתוכל לשמור על כך בסוד אך לאחר שהשניים קיימו יחסי מין האקס החל לסחוט אותה. תחילה הוא דרש ממנה כסף רב בתמורה לשתיקתו, אך מאחר ולא היה לה כסף מרג'ורי הציעה שהשניים ימשיכו לעשות סקס, גם אחרי שתתחתן. כאמור זה לא הספיק לאקס והוא החליט לפוצץ את כל הפרשה. מי שהיה מופתע מכך יותר מכל היה בעלה לעתיד,לו סיפרה שהיא בכלל בתולה. 



בשל מעשיה של הכלה לשעבר החתונה בוטלה, ובני משפחתה נדרשו לשלם כל סכום שהוציאה משפחת החתן על החתונה. על פי אתר החדשות zambian observer, מרג'ורי לא הפסיקה לבכות מאז האירוע, היא לא מצליחה לישון ומסרבת לאכול או לשתות. "אנחנו מאוד דואגים לה, ומבקשים ממנה שלפחות תשתה מים. אך היא מסרבת בטענה שביישה את משפחתה", סיפר מקור אנונימי לאתר.