גם אם לעולם לא נודה בזה אפילו כאנשים מבוגרים, כל אחד מאיתנו מעריץ לפחות אדם מפורסם אחד, וזה נורמלי לחלוטין. אך בעוד לרוב אין בכך כל נזק, מידי פעם עולים לכותרות סיפורים מפחידים על מעריצים אובססיביים שניסו לפגוע בסלב האהוב עליהם או עברו למענם על החוק. זה בדיוק מה שקרה לאחרונה בקונטיקט, כשמעריץ שרוף של טיילור סוופיט שדד בנק כדי להרשים אותה. נכון לעכשיו אומנם לא התקבלה תגובה רשמית מהזמרת אבל כנראה שהיא לא התרשמה.

כמו גברים רבים אחרים, יום אחד גם ברוס ראולי, 26, התאהב בטיילור סוויפט והפך למעריץ אובססיבי שלה. במשך תקופת ההערצה שלו ההתנהגות שלו הייתה לגמרי שפויה והוא היה עוד מעריץ שרוף של הזמרת, עד אשר הוא עבר חצה קו אדום ושדד "בשבילה" בנק. על פי הדיווחים בארה"ב, ראולי שדד כ-1,600 דולרים מבנק בעיר אנסוניה, ומשם נסע לבית הזמרת ברוד איילנד ופיזר חלק מהכסף מעבר לגדר ביתה.

הוא הוביל את משטרת רוד איילנד במרדף משטרתי עד לקונטיקט, שם לבסוף נעצר. על פי sky news, ראולי סיפר בחקירתו שהוא רצה להציע לסוויפט נישואים, וחשב שיוכל להרשים אותה על ידי כך שיפזר את הכסף  מחוץ לביתה ויתרום את מה שנשאר ממנו למשטרת אנסוניה. לדבריו, הוא ניסה ליצור איתה קשר לפני שהגיע אך ללא הצלחה. הוא מוחזק כעת במעצר באשמת שוד, בערבות של 100,000 דולרים, והפעם לא יוכל לשדוד בנק כדי להשיג את הסכום.
מוקדם יותר החודש סטוקר של טיילור סוויפט הפר צו הרחקה ואיים להרוג אותה ואת משפחתה. הסטוקר, פראנק אנדרו הובר, קיבל עונש של 10 שנות מאסר על תנאי ויהיה תחת מעקב לפחות למשך שנה. על פי הצו, הובר יצטרך לשמור על מרחק של קילומטר לפחות מטיילור סוויפט ובני משפחתה.


שדד בנק ופיזר כסף מחוץ ביתה של טיילור סוויפט. ברוס ראולי
שדד בנק ופיזר כסף מחוץ ביתה של טיילור סוויפט. ברוס ראולי