בדרך כלל כשחושבים על סבתות חושבים על נשים קטנות עם משקפיים ושיער לבן (או סגול). לרוב גם לא תתפסו אותן בלי כלי סריגה ביד, תה ועוגיות והן יתקשרו אליכם כל הזמן כדי שתבואו לבקר. אבל בימינו הולכת וגדלה התופעה של סבתות צעירות בגיל ובמראה, שנראות יותר כשפנפנות פלייבוי מאשר כמו אותן בנות משפחה מבוגרות. 

זה בדיוק המקרה של ג'ינה סטיוארט, 47, מאוסטרליה, סבתא צעירה בכל המובנים שנראית כמו נלקחה הישר מהאחוזה המיתולוגית של הפנר. לא רק זאת, היא גם משתתפת בימים אלו בתחרות יופי של המגזין maxim מול נשים צעירות ממנה בלא מעט שנים. סטיוארט, אם לארבעה, הפכה לסבתא ממש לאחרונה ויש לה נכדה בת עשרה חודשים. כל ילדיה כבר גדולים ונמצאים בשנות העשרים לחייהם. 
אבל העובדה שיש לה ילדים ואפילו נכדה לא מונעת ממנה להראות צעירה מכפי גילה, עם כי לדבריה כמעט הכל טבעי. היא סיפרה ל-DailyMail Australia שבמשך השנים עברה רק ניתוח אחד: "ההליך הקוסמטי היחיד שעברתי היה הגדלת חזה לפני עשר שנים. מעולם לא השתמשתי בבוטוקס או חומרי מילוי אחרים, כיוון שאני מאמינה בהזדקנות בכבוד".

יש לה תכניות גדולות לזכייה. ג'ינה סטיוארט
יש לה תכניות גדולות לזכייה. ג'ינה סטיוארט



אמנם קצת קשה להאמין, אך לדבריה של סטיוארט היא לא נכנסה לתחרות בשביל לנפח את האגו, ויש לה מטרה חשובה יותר: "אני לא עושה זאת בשביל תשומת הלב, אני שונאת את זה. אני פשוט מנסה לעשות שינוי ולעורר השראה בקרב נשים לא להילחם זו בזו. החיים קצרים מידי בשביל שיפוטיות. צריך לאמץ את הגיל שלנו ואת הקימורים, זה מעולם  לא הרג אף אחד".
ליתר דיוק, סטיוארט רוצה לזכות כדי לעזור לחברה שלה שעברה שבץ, בתקווה שזה יעזור לה לעמוד חזרה על הרגליים. "אני רוצה לזכות רק כדי לעזור לחברה הכי טובה שלי מזה 30 שנים", הסבירה על התכניות שלה לפרס של 10,000 הדולרים. "אם אזכה, אתרום את לה את הכסף כדי לעזור לה בשיקום. אני גם רוצה לעזור לעורר מודעות לקורבנות שבץ".

מאמינה בזדקנות בכבוד וטוענת שכמעט הכל אצלה טבעי. ג'ינה סטיוארט
מאמינה בזדקנות בכבוד וטוענת שכמעט הכל אצלה טבעי. ג'ינה סטיוארט



באשר לאמירתה שלא עברה שום ניתוח או הליך קוסמטי מלבד אחד, רבים התקשו להאמין. זה גם לא עזר שתמונה שלה משנות ה-20 לחייה פורסמה ובה היא נראית כמו אדם אחר לחלוטין.



שונאת תשומת לב. ג'ינה סטיוארט בצעירותה
שונאת תשומת לב. ג'ינה סטיוארט בצעירותה