בימינו, מי שמצליח להישאר נשוי לאורך זמן נחשב כבר מזל, שכן רוב האנשים בסופו של דבר בוחרים לפרק את החבילה. אך בעוד ברוב המקרים יעבור זמן מה עד לגירושים, יש אנשים שמחליטים שחבל לבזבז את הזמן ועושים זאת מיד אחרי שנישאו. אירוע משונה כזה התרחש לאחרונה בדובאי, שם בין טקס נישואים אחד לבין טקס גירושים הפרידו בקושי 15 דקות..

על פי הדיווחים המקומיים, החתן החליט להתגרש ממי שהייתה אשתו דקות ספורות בלבד, בגלל שאבא שלה העליב אותו. כמקובל במדינה, הוא התבקש לשלם עבור הכלה שלו למשפחתה, ונקבע עם אביה שישלם תחילה מחצית מהסכום של 100,000 דירהם סעודי (כ- 97,085 שקל). אבל למרות מה שסיכמו, האב הפך חסר סובלנות ודרש את שאר הכסף, למרות שקיבל ביום החתונה את מה שהובטח לו.
תחילה, החתן המופתע ניסה ללכת לקראת האב והציע שילך למכוניתו להביא את הכסף. אך האב הפך פוגעני יותר בהתנהגותו ודרש שהוא ישלם ברגע זה או שישלח חבר או בן משפחה להביא את הכסף, בעוד הוא נשאר בתוך אולם החתונה. באופן לא מפתיע החתן "נעלב והרגיש מושפל" בשל הדרישות החדשות וביקש לבטל את הנישואים מיד. "הוא אמר לאביה של הכלה שהוא לא רוצה עוד שבתו תהיה אישתו, והתגרש ממנה בפחות מ-15 דקות לאחר שחתמנו על הסכם הנישואים", סיפר עורך הדין שטיפל במקרה.

אלו אומנם נשמעים כמו הנישואים הקצרים בהיסטוריה, אבל ב-2012 היה מקרה הזוי עוד יותר. אותה עת, החתן הלך מיד מאולם הנישואים לאולם סמוך כדי להתגרש מאשתו, בגלל שהאב של הכלה דרש שהיא תוכל להמשיך לעבוד גם לאחר שיתחתנו. הם היו נשואים דקות ספורות בלבד

via GIPHY