יש בעולם הרבה מצבים רפואיים שקשה להאמין שהם אמיתיים, שכן הם נראים כמו נלקחו הישר מסרט אימה או מהסיוטים שלנו. למרבה הצער, מדובר במקרים אמתיים לחלוטין, למשל כמו זה של ארבעה אחים מפקיסטן, בגילאים 6 עד 19, שבשל מחלה נדירה רגליהם וידיהם הופכים לאבן במהירות שיא. בשל מצוקתם הכלכלית של הוריהם, להם יש שבעה ילדים, הם לא יכולים לקחת אותם לאבחון מקצועי, שלא לדבר על טיפול. 

האב, נזיר, סיפר לכלי התקשורת המקומיים על הרגע בו הוא ואשתו אבידה הבחינו לראשונה בסימפטומים המשונים אצל ילדיהם: "לפני שלוש שנים ביתי הצעירה החלה לסבול ממחלה קשה. שכבה עבה של עור החלה לגדול על רגליה, שהחלו להפוך קשות כמו אבן תוך חודשים ספורים בלבד. לקחנו אותה להילרים מקומיים שנתנו לה משחות לשים על רגליה שלא עזרו". בעודם מחפשים מרפא למחלה של ביתם, חצי שנה לאחר מכן שלושה ילדים נוספים החלו גם הם לסבול מהמחלה.

בשלב זה הם לקחו את כל הארבעה למרפאים שונים, אך התוצאה הייתה זהה: "שום דבר לא השתפר בחייהם של ילדי. העור שלהם הופך קשה יותר ויותר מידי יום". מצבם החמיר במידה כה רבה, עד שכעת כל דבר שהם שמים על רגליים מכאיב להם, ואין להם ברירה אלא ללכת יחפים: "הם אפילו לא מסוגלים לגרוב גרביים. קשה להם ללכת יחפים בקיץ ובחורף. לפעמים הם סובלים מכאבים כל כך חזקים שאני ואשתי צריכים לשים מים על רגליהם כל שעה כדי לרכך את העור. אנחנו חוששים לעתידם שכן הם לא יכלים ללכת לבית הספר, או לעבוד".
 



נזיר, שעובד כשף במסעדה מקומית קטנה, הוסיף ש"עם מה שאני מרוויח, אני בקושי מצליח להאכיל את המשפחה שלי. אין לי כסף לשלם על נסיעות ולקחת את ילדי לבתי חולים בערים גדולות". נכון לעכשיו, התקווה היחידה שלהם היא שוטר מקומי אחד, פידה חוסיין מסטוי, שנחשף לסיפור הקשה של האחים והחליט לעשות כל שביכולתו כדי לעזור להם.

פידה הבחין בתמונה שהעלה מתנדב לווטסאפ וניגש מיד לעבודה. הוא סיפר שהסיפור נגע לליבו וכבר פנה למומחה עור שחושב שהוא יודע ממה הם סובלים: "כשראיתי את תמונות הילדים הייתי הרוס. הראתי את התמונות שלהם למומחה בעיר קראצ'י  שחושב שיוכל לעזור". לדעתו של המומחה, הילדים סובלים ממחלת עור בשם היפרקטוזיס אפידרמטוליטית, שפוגעת בכ-200,000 איש ברחבי העולם. מדובר במחלת עור תורשתית, שמופיעה לרוב לאחר הלידה אך יכולה להתפתח בגילאים מאוחרים יותר.

המאפיין המרכזי שלה הוא קשקשת על העור, והיא גורמת לו לגדול בקצב מהיר במיוחד ולהפוך לעבה פי כמה מהרגיל. נכון לעכשיו, הטיפולים למחלה הם חיצוניים וכוללים ריכוך העור הקשה והסרתו, ולעתים גם תרופות רטינואידיות, שכן המחלה גורמת לרוב לזיהומים בעור.