למרות המודעות ההולכת וגדלה בנושא, בימינו עדיין יש קושי לטפל בהטרדות מיניות ומחפשים בכל יום אחר פתרונות למיגור התופעה. אומנם לא מדובר בשיטה מקובלת במיוחד, אבל אולי כדי לממונים על הנושא לשקול להעסיק צבא של אבות, שיפחידו ויתקפו סוטים שמטרידים נשים בכל הגילאים. זה עבד לפחות במקרה שהתרחש לאחרונה בקליפורניה, בו סוטה ניסה לצלם תחת החצאית של קטינה, אך הותקף בידי אביה ואף נעצר.

 
האב המסור, איסמעיל דוארטה, בילה בדיוק עם אשתו וביתו בת ה-15 בקניון, כשהחליטו להיכנס לסופר מארקט. בעודם עוברים בין המדפים, דוארטה ואישתו אנג'ליקה הבחינו בגבר, חורחה איברה, 29, שהתנהג מוזר והחל ללכת עם הסמארטפון שלו ולצלם. כשדוארטה ראה שהוא מתחיל לעקוב אחר ביתו ולצלם תחת החצאית שלה הוא רתח מזעם ונכנס לפעולה.

בלי לחשוב פעמיים הוא העיף לאיברה את הסמארטפון מהיד ודחף אותו על הרצפה. הוא אפילו הספיק לצלם אותו לפני שברח, ורדף אחריו כל הדרך החוצה. לפני שהסוטה נמלט מהמקום, דוארטה רשם את מספר לוחית הרישוי שלו, מה שעזר מאוד למשטרה לאתר אותו.

למרות שעשה די ויותר, הוא סיפר שהוא מרגיש שהיה צריך לתקוף את איברה בצורה יותר ברוטלית. "אני מעוצבן שלא עשיתי יותר מזה, הלוואי שהייתי עושה יותר. אני כל כך כועס", סיפר האב בריאיון לחדשות KTTV. בשלב זה הוא פנה אל איברה: "אם אתה צופה בי, תדע שהסתבכת עם המשפחה הלא נכונה. זה כל מה שיש לי לומר". אשתו הוסיפה ש "זה מגעיל שידענו בדיוק מה הוא עושה. לכמה עוד הוא עשה את זה?".


למרבה המזל, בזכותו של דוארטה ותיעוד מצלמות האבטח, המשטרה הצליחה למצוא את איברה במהירות ולעצור אותו. בימים אלו, הוא שוהה במעצר באשמת חדירה לפרטיות, בערבות שחרור של 25 אלף דולרים.