גם מי שכבר לא רווק ודאי זוכר שלמצוא בן זוג זה לא תהליך פשוט, ובדרך כלל פוגשים בדרך לא מעט טיפוסים הזויים שגורמים לנו להתייאש מהאנושות. בשל כך יש מי שפשוט החליטו לפרוש בשיא, להישאר רווקים ולגדל הרבה חתולים (או כלבים). אך לעומתם יש מ שיבינו שאולי הבעיה היא בכך שהם מנסים לצאת עם בני אדם, ויחפשו במקומם אופציות אלטרנטיביות.



תוכל להעיד על כך נערה מארה"ב, שלאחר שהתייאשה מהמין האנושי החליטה לנהל זוגיות עם בובת הזומבי שלה. הנערה בת ה-19, פליסיטי קאדלק, ממסצ'וסטס, נשבעת שיש לה קשר רומנטי לכל דבר עם הזומבית הפרטית שלה, קלי, איתה החלה לצאת לפני שלוש שנים. כדי להוכיח את אהבתה לבובה היא אפילו קעקעה את שמה על היד שלה והן עתידות להתחתן בספטמבר הקרוב.

מאוהבת בבובה ומתכוונת להתחתן איתה. פליסיטי וקלי
מאוהבת בבובה ומתכוונת להתחתן איתה. פליסיטי וקלי





 

את הבובה קיבלה פליסיטי במתנה כשהייתה בת 13, מאתר המיועד לבובות מפחידות במיוחד. הקשר בין השתיים התחיל כידידות, אך התפתח לקשר רומנטי כשמלאו לפליסיטי 16 שנים. "רק אז הבנתי שיש לי רגשות כלפיה, אבל בהתחלה ניסיתי להדחיק את זה", הסבירה פליסטי ל"דיילי מייל" הבריטי. "היו לי בני זוג בעבר ותמיד חשבתי שאני מאוהבת בהם, אבל אף אחד מהם לא גרם לי להרגיש כפי שאני מרגישה עכשיו".

באופן לא מפתיע ברגע שהקשר המוזר נחשף לסביבתה הקרובה, התגובות היו קשות ואפילו משפחתה וחבריה ביקרו אותה. "לצערי הרבה אנשים לא מבינים את הקשר שלנו, אבל אני יודעת שאני מאוהבת בקלי", הסבירה פליסיטי. "אנשים חושבים שאני צריכה להיות בקשר עם בן אדם אמיתי, אבל בשבילי קלי אמיתית. גם המשפחה שלי והחברים מבקרים אותי, ואם אנחנו יוצאים הם לא מסכימים שאני אביא אותה". למעשה, פליסיטי טוענת שמעולם לא באמת הייתה עם קלי יחד בפומבי בגלל שמסתכלים עליהן מוזר: "אם אנחנו הולכות לקנות אוכל היא תמיד צריכה להישאר במכונית כי אנשים מסתכלי עליה, אז אף לא באמת הצלחנו לצאת לדייט בפומבי".

בשבילה קלי היא אמיתית. צילום: דרך פייסבוק
בשבילה קלי היא אמיתית. צילום: דרך פייסבוק


גם לפליסיטי עצמה היו ספקות בקשר למערכת היחסים המוזרה שלה עם הבובה, והיא מודה שניסתה לסיים אותה: "הקשר היה און אנד אוף במהלך השנים כי אמרתי לעצמי שזה לא נורמלי ונפרדתי ממנה. אבל בשנה האחרונה השלמתי עם הרגשות שלי כלפיה ואני יודעת שהאהבה שלי אליה לא ניתנת לשינוי". היא הוסיפה שקלי "גורמת לי להיות מאושרת ואני אוהבת אותה וזה כל מה שחשוב. היא תמיד תהיה בליבי, היא חלק ממני ואף אחד לא יכול לשנות זאת".

מאחר והיא טוענת שמדובר בקשר רומנטי לכל דבר, השאלה המתבקשת היא כמוובן אם יש בו סקס. אומנם פליסיטי לא ענתה על כך ישירות אך רמזה לכך שיש בין השתיים קרבה מאוד גדולה: "יש לנו מערכת יחסים אינטימית שמתקדמת בדרך הרגילה והנורמלית. הקשר מאוד אינטימי. אני מלטפת אותה ומרגישה בטוחה איתה, אני מרגישה אליה חיבור אמיתי כשיש בינינו רגע כזה".
 
חולקות רגעים אינטימיים יחד. פליסיטי והבובה קלי
חולקות רגעים אינטימיים יחד. פליסיטי והבובה קלי

 
למי שתוהה אם הסיפור הזה אמיתי או לא, יש לכך כמה אופציות. האחת היא שלנערה החביבה יש הפרעה נפשית בשם אובייקטופיליה, שהסובלים ממנה באמת ובתמים מפתחים רגשות לעצמים דוממים ונמשים אליהם. יש לא מעט סיפורים על אנשים כאלו, כמו אישה שהתחתנה עם מנורת השנדליר שלה או גבר שניהל מערכת יחסים מינית עם המכונית שלו. אופציה נוספת היא כמון רצון עז בתשומת לב ופרסום, וניסיון נואש להשיג תהילה בכל מחיר. ברוב המקרים מדובר בשילוב של השתיים.