בדרך כלל כשאומרים שלאהבה אין גיל לא מתכוונים לזה פשוטו כמשמעו, אלא יותר ברמה המטפורית. אבל יש אנשים שהחליטו לקחת את הביטוי הזה צעד אחד רחוק יותר, ולהוכיח שזה באמת לא משנה בני כמה אתם או כמה שנים מפרידות ביניכם, העיקר שאתם אוהבים. זה בדיוק מה שעשתה צעירה בת 25  מסטייטסבורו, ג'ורג'יה, שנישאה לגבר שגדול ממנה ב-34 שנים לאחד שהתאהב בו קשות.



למעשה, ברגע שקורטני ת'ורנטון נישאה ל-ואן בן ה-59 היא הפכה מיד לא רק לרעיה אלא גם לאימא חורגת וסבתא. לדבריה, שלושת נכדיו, בני 4-14, מכנים אותה בצחוק "סבתא", אבל היא מודה ש"זו רק בדיחה וזה ממש מצחיק". לואן, שהתגרש כבר פעמיים, יש גם ארבעה ילדים בני 21-38, ולדבריה היא מסתדרת מצוין עם כולם.



קורטני הכירה את ואן מרחוק עוד כשהייתה ילדה קטנה, שכן הם גדלו באותה עיירה והוא היה איש מאוד מוכר בקהילה. הם נפגשו רשמית ב-2016 כשקורטני יצרה איתו קשר, כשחיפשה מומחה למוזיקה. במהרה השניים הפכו לידידים והחלו לבלות, כשהבינו שיש להם הרבה במשותף מעבר למוזיקה, כמו חוש הומור דומה.



נפגשו, התאהבו והתחתנו. ואן וקורטני, דרך פייסבוק
נפגשו, התאהבו והתחתנו. ואן וקורטני, דרך פייסבוק



"בשלב כלשהו שאלתי אותו מה דעתך שניקח את היחסים לשלב הבא ונתחיל לצאת. הוא אמר לי 'את יודעת בן כמה אני?'", סיפרה קורטני ל"סאן" הבריטי על הרגע בו מערכת היחסים בניהם הפכה רומנטית. "אמרתי לו שפער הגילאים לא מפריע לי ושאני נמשכת אליו ואוהבת את הקסם האישי והאישיות שלו". הם החלו לצאת רשמית, וכמה חודשים בלבד לאחר מכן ואן הציע לקורטני נישואים. "עניתי מיד כן. ידעתי שהוא הגבר איתו אני רוצה לבלות את זמני. התאהבתי בו קשות", סיפרה קורטני. "ההורים שלי ממש שמחו על זה. האמת שהופתעתי מהתמיכה הרבה שלהם. הם התעקשו לבוא לחתונה". 


לדעתה, מערכת היחסים שלה עם ואן, שעומד לצאת לפנסיה, מצליחה כי הוא מעודכן בעולם הצעירים, בשל עבודתו עם בני 12-14: "הוא מבין בטרנדים האחרונים בעוד אני נשמה עתיקה, אז אנחנו נפגשים באמצע". מאחר ופער הגילאים ביניהם מאוד בולט לעין, כל מי שלא מכיר אותם חושב שהם אב וביתו, ואם מגלים על הקשר ביניהם מתחילים לשאול שאלות פולשניות ומביכות. "כל הזמן שואלים אותי אם יש לי 'דדי אישיוז'",הסבירה קורטני. "אבל אני אומרת להם שאבא שלי הוא חלק גדול מהחיים שלי ותמיד יהיה, ותומך מאוד בקשר שלי עם ואן".  בפעמים אחרות, מאשימים את קורטני כמי שנישאה לואן רק בשביל הכסף שלו.
 
מסבירה לאנשים שהוא לא אבא שלה. ואן וקורטני, דרך פייסבוק
מסבירה לאנשים שהוא לא אבא שלה. ואן וקורטני, דרך פייסבוק


בגלל שהם לא נראים כמו זוג, זה גם גורם לכך שהרבה מתחילים עם ואן כשרואים אותם יחד: "למשל כשאנחנו בסופר, אמהות חד הוריות מתחילות איתו כי הן חושבות שזה ממש חמוד שיש לו מערכת יחסים כל כך טובה עם בתו". כדי למנוע בלבול לפחות ברשתות החברתיות היא תמיד מתייגת תמונות שלהם האש טאג #בעלי לא אבא שלי. 

אחת השאלות הכי חסרות טאקט ששואלים את קורטני לדברי היא על חיי המין שלהם, על זה היא עונה ללא בבעיה שיש להם חיי מין מדהימים. "שואלים אותי איך אני מתמודדת עם מישהו עם ליבידו דועך'. אף פעם לא פגשתי גבר שלא רוצה סקס", סיפרה קורטני. "זה לא מפסיק לעבוד אחרי גיל 50. הוא נועז במיטה, והכל מתפקד שם למטה. אנחנו מאוד נהנים כמו כל זוג אחר".
  
חולקים אהבה למוזיקה וחוש הומור זהים. ואן וקורטני, דרך פייסבוק
חולקים אהבה למוזיקה וחוש הומור זהים. ואן וקורטני, דרך פייסבוק