לכל עבודה יש צדדים טובים וצדדים טובים פחות, ואין דבר כזה עבודה שהכול בה מושלם. יחד עם זאת יש מקומות שקורים בהם דברים מוזרים יותר מבכל מקום אחר, ולשמחתנו תמיד יש מי שמוכן לחשוף את הפרטים המלוכלכים של מה שמתרחש מאחורי הקלעים. עובדי מלונות מבריטניה למשל חשפו לאחרונה בפני ה"סאן" חוויות מזוויעות שעברו, שיגרמו לכל אחד לחשוב פעמיים לפני שהוא נכנס לתחום. מוזמנים להכין את הפרצופים הכי המומים שלכם.



גופות מתפוצצות ודילדואים ענקיים



מאריה סמית, בת 26, חדרנית לשעבר: "בתקופה של מרוצי אופנועים, כשהמלון היה מתמלא, הייתי רואה המון חשפניות מסתובבות ומציעות ריקודים ארוטיים ושירותים נוספים לאורחים. בפעם אחרת נכנסתי עם קולגה לחדר של זוג שבדיוק עזב והתברר שהם עשו מסיבת מין סוערת - החדר היה מלא דילדואים ענקיים והמיטות היו מטונפות.



"בכלל, סופי שבוע הם הכי גרועים מהבחינה הזו. אני זוכרת שהיה לקוח אחד שהיה מזמין סוויטה בקביעות בסופי השבוע וכל הזמן מגיע עם נשים אחרות. היה גם לקוח אחד מבוגר, סלב לשעבר, הוא צבט אותי פעם בישבן כשהגשתי לו אוכל. ברגע שהידיים שלי היו חופשיות נתתי לו מכה על הראש עם המגש.



"לפעמים גם קורה שאנשים מתים אצלנו. הייתה תקרית אחת מזוויעה עם לקוח מבוגר, המעיים שלו פשוט התפוצצו והוא דימם למוות בחדר. הריח היה כל כך דוחה עד שהיה אפשר להריח את זה לאורך כל המסדרון. אם זה לא מספיק גרוע, החדר גם נראה כמו סצנה מסרט של טרנטינו, היה דם בכל מקום".


 
מסיבות מין וגופות. מאריה סמית', מימין
מסיבות מין וגופות. מאריה סמית', מימין

 
בוגדים בליל הכלולות, מביאים מאהבות

אנה טיסטלווייט, בת 31, פקידת קבלה לשעבר: "עבדתי במלון ארבעה כוכבים והגיעו אלינו המון זוגות שזה עתה נישאו. אירוע שחזר על עצמו היה שאחרי שהכלה הייתה מתמוטטת שיכורה בחדר החתן יוצא ושוכב עם אחרות. הם תמיד היו חוזרים לבדוק אם הכלה עדיין ישנה, ואז חוזרים לחדר לאישה האחרת. 
"היה גם לקוח קבוע שהיה מגיע כל סוף שבוע, משלם במזומן ולא נותן פרטים מזהים, ואחרי 45 דקות הייתה נכנסת לחדר שלו אישה. זה היה ברור שהוא בוגד באשתו אבל לא הצלחנו להבין אם זאת זונה או מאהבת.
"תמיד היינו רואים אנשי עסקים שמגיעים לכנסים עם נשים שונות, והאישה שלהם הייתה מצטרפת בדרך כלל בשלב מאוחר יותר בלי לדעת מה בעלה עולל בהעדרה. היינו צריכים להעמיד פנים שאנחנו לא יודעים דבר, כי הלקוח תמיד צודק".
 
באים למלון לבגוד. אנה טיסטלווייט
באים למלון לבגוד. אנה טיסטלווייט


איברי מין ענקיים ואנשים עירומים

מאריה אנדרוז, בת 29, חדרנית לשעבר: 
"עבדתי במלון 4 כוכבים במשך חמש שנים, אז כבר שום דבר לא מפתיע. אותי. פעם מישהו הזמין שירות חדרים וכשהוא פתח לי את הדלת הוא היה עירום לחלוטין. כשביקשתי שיחתום על החשבון ראיתי פתאום את איבר המין שלו, הוא היה ענקי. אני מניחה שהוא פשוט רצה להשוויץ בו. אשתו הייתה בחדר הרחצה גם כן עירומה לחלוטין. הם לא היו שיכורים, סתם אקסיביציוניסטים. 
 
"בכלל, זה לא נדיר לראות אורחים עירומים במלון. פעם אחת מישהי ירדה לדלפק באמצע הלילה עירומה לחלוטין, היא אמרה שננעלה מחוץ לחדר שלה. לא האמנו לה כמובן, והנחנו שהיא פשוט נתפסה על חם ונאלצה לברוח. היא נראתה ממש טוב וכל צוות המלון התכנס להסתכל עליה".

שום דבר כבר לא מפתיע אותה. מאריה אנדרוז,
שום דבר כבר לא מפתיע אותה. מאריה אנדרוז,