למרות שאנחנו נמצאים כבר במאה ה-21, ברוב המדינות בעולם (גם המפותחות שבהן) תוכלו למצוא לא מעט אנשים שמאמינים באמונות תפלות. בתאילנד למשל, מאמינים ברוחות רפאים זדוניות שמשוטטות ורוצות להזיק לאנשים, ובדרך כלל כשקורה במדינה משהו רע האשמה היא בהן. בשל כך, כשכמות רבה של אנשים מתו באופן פתאומי בכפר קטן במדינה, המסקנה מיד הייתה שמדובר בכוחות על טבעיים.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, לפחות חמישה אנשים מתו בשבועיים האחרונים בכפר פו הונג, מחוז קלסין, מה שמיד הכניס את התושבים לפאניקה. שניים מהקורבנות הראשונים, שהיו בני אותה משפחה, פשוט התמוטטו יום אחד ומתו במקום, וקורבן נוסף, נערה בת 16, מתה במהלך תאונת דרכים. שאר מקרי המוות לא הותרו לפרסום.



החליט לשים לק רק על שתי ציפורניים. צילום מסך
החליט לשים לק רק על שתי ציפורניים. צילום מסך


אך במקום לראות את מקרי המוות כצירופי מקרים טרגיים, התושבים טענו שמדובר במעשה ידן של רוחות נקמניות. המדיום של הכפר, בוסאדי מאלאסי בת ה -60 סיפרה שלדעתה עומדות מאחורי המיתות שתי רוחות רעות - אחת של אלמנה ממורמרת שרוצה לנקום בגברים, והשנייה, העונה לשם "פופ" ולקוחה  מהפולקלור התאילנדי, נוטה להיכנס לתוך אנשים קשישים ולאכול אותם מבפנים. 

עד כה, התושבים האומללים לא הצליחו למצוא דרך לעצור את הרוח שאוכלת אנשים, כך שלפחות בקרב הקשישים לא נראה שתהיה ירידה במקרי המוות. עם זאת, הם כן מצאו דרך להגן על הגברים מפני רוח האלמנה הממורמרת - על ידי כך שידאגו שהגברים ישימו לק אדום על הציפורניים וילבשו אדום, מה שאמור לבלבל את הרוח ולגרום לה לחשוב שהם נשים. דרכים נוספות כוללות הצבת שלטים מחוץ לבתים בהם כתוב "כאן לא גרים גברים", אי יצאה מהבית בלילה והסתתרות במקדש. הגברים הודו שהפעולות הללו גורמות להם לחוש יתור בנוח. או שאולי הם סתם אוהבים לשים לק?

לק אדום ובגדים אדומים כנגד הרוח הרעה. צילום מסך
 


שלט בו כתוב " כאן לא גרים גברים. צילום מסך