בפנטגון הוכרזה היום (שני) כוננות לאחר שארגון המדינה האסלאמית, דאעש, פרסם הלילה "רשימת חיסול" של 70 אנשי צבא אמריקאים, שלטענתם היו מעורבים בתקיפות בסוריה ובעיראק, ועל כן קראו "לפגוע בהם בכל מקום שבו יהיו".
ההאקרים המזוהים עם "חטיבת ההאקרים של המדינה האסלאמית" (Islamic State Hacking Division) פרסמו ברשת את פרטיהם של למעלה מ-70 אנשי צבא ארה"ב הכוללים שמות מלאים, כתובות ותמונות. בראש הרשימה נמצא סגן אלוף שון מקפרלנד, מפקד כוחות הקואליציה הפועלים בסוריה.
במסר שהועבר לפעילי הארגון ברחבי העולם, נאמר: "תהרגו אותם בכל מקום שבו יהיו. תדפקו על דלתות בתיהם, תכרתו את ראשיהם, תדקרו אותם, תירו בהם בפנים או תפוצצו אותם".

חטיבת ההאקרים של דאעש היתה תחת פיקודו של ג'ניד חוסין, האקר מהעיר הבריטית בירמינגהם, שחוסל במל"ט אמריקאי באוגוסט אשתקד. על פי הערכות, אלמנתו של חוסין, סאלי ג'ונז, צעירה בריטית שהתאסלמה והצטרפה לדאעש, היא חברה בחטיבת ההאקרים של הארגון, ובעבר קראה ל"מתקפות זאב בודד" נגד בסיסי הצבא של בריטניה. ג'ונז הצטרפה לדאעש בסוריה ב-2013, לאחר שהכירה את בעלה לעתיד באינטרנט. יחד אתה הגיע גם בנה בן ה-10 מנישואיה הקודמים.
דובר הפנטגון, אדריאן גלאווי, אמר כי "אנו יודעים כי דאעש ויתר ארגוני הטרור טוענים כי הם עלו על שמות חיילי צבא אמריקאים או חברים בקואליציה נגד הארגון. אנו עושים את כל מה שצריך כדי לשמור על חיילינו ובני משפחותיהם, ומעדכנים אותם לגבי כל שינוי במצב הביטחוני". הוא סירב להגיב אם הרשימה נכונה או לא, והדגיש כי "הדבר לא ישפיע על הפעילות הצבאית נגד דאעש".