גבורה אימהית: אם הצילה היום (שבת) את בנה בן החמש מתקיפת אריה הרים (פומה) בחצר ביתם בחווה בפאתי אספן, קולורדו, ארצות הברית. על פי הדיווח של המשטרה המקומית, שני ילדי המשפחה שיחקו בחצר ביתם בעוד האם הייתה בבית, כשלפתע שמעה צעקות מבחוץ. שם ראתה האם את הפומה אוחזת את בנה בשיניה. היא לא חשבה פעמיים והסתערה על הפומה, נאבקה בה ושחררה את בנה ממלתעותיה. לאחר מכן, אבי הילד פינה אותו למרכז הרפואי הקרוב ומשם נלקח הילד במסוק לבית החולים המקומי כשהוא במצב בינוני עם פציעות בראשו, צווארו ופניו. האם נפצעה באורח קל ברגליה וזרועותיה. 



בתום האירוע הקשה הגיעו אל החווה השריף המקומי, סגניו וקצין של רשות היערות האמריקאית והחלו בחיפושים אחרי הפומה. לאחר זמן מסוים זיהו אותה וירו בה למוות. באזור פתחו בסריקות אחר פומה נוספת שנצפתה באזור אתמול.



טרגדיה בדיסניוורלד

אירוע זה מצטרף לאירוע טרגי נוסף אשר אירע במהלך השבוע באורלנדו, פלורידה, שם פעוט הותקף על ידי תנין. כזכור, ביום רביעי האחרון, פעוט בן שנתיים נחטף על ידי תנין מסוג אליגטור כאשר שיחק בבריכה בפארק דיסניוורלד. לאחר שעות של חיפושים, נמצאה גופתו של התינוק.



השריף של הפארק תיאר את התקיפה: "הפעוט השתכשך במים בקצה של נהר בלגונת 'שבעת הימים, בזמן שהתנין תקף אותו מול עיני הוריו. האב רץ לתוך המים ונאבק בחיה כדי להוציא את בנו ממלתעות האליגטור, אך לא הצליח להצילו".



החיפושים אחר הפעוט בדיסניוורלד, צילום: רויטרס
החיפושים אחר הפעוט בדיסניוורלד, צילום: רויטרס