מנהיגי העולם התייחסו היום (שישי) לפיגוע הרצחני שאירע אמש בניס, בו נרצחו 84 בני אדם על ידי מחבל שנהג במשאית בטיילת של העיר. ראש ממשלת בריטניה, תרזה מיי, גינתה את הפיגוע וציינה שתכפיל את מאמצי עזרת הממלכה על מנת לשקם את צרפת ולהילחם בטרור. כבר היום זימנה ראשת הממשלה פגישה עם צוות החירום של הממשלה. לדבריה, רמת הכוננות בבריטניה כבר מוגדרת כ"חמורה" וכי גורמים בכירים בוחנים האם ניתן לעשות משהו נוסף.

על המלחמה בטרור אמרה מיי
 כי "עלינו לעבוד עם צרפת ושותפינו בעולם ולהגן על ערכינו ועל החירות שלנו". 



נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שלח את תנחומיו לנשיא צרפת פרנוסאה הולנד, כך אמר דובר הקרמלין דימיטרי פסקוב. הוא הגדיר את הפיגוע כ"מעשה ברברי ולא אנושי. האכזריות והציניות של הפשע האכזרי כשהוא קורה ביום העצמאות, בחג הלאומי. אנחנו ראינו מספר פעמים כיצד המוסר האנושי זר לטרוריזם: אנשים תמימים הופכים להיות קורבנות ובהם נשים וילדים". 
פוטין אמר שיש לנטרל את המיליציות והאידאולוגיות שלהם היכן שהם מתחבאים, ואמר שרוסיה תהיה מוכנה לשיתוף פעולה צמוד עם צרפת ושותפות נוספות במלחמה בטרור. 

מנהיגת מפלגת החזית הלאומית בצרפת, מארין לה פן, אמרה כי "שוב צרפת צוללת אל תוך הטרור, והרוגיה נופלים קורבן. הקרב מול הפונדמנטאליזם האסלאמי חייב להתחיל".

ראש ממשלת יוון, אלכסיס ציפראס, אמר: "אני שולח את תנחומיי לנשיא הולנד, בעקבות האירועים המחרידים בניס. העם היווני שולח את תנחומיו בעקבות מותם של עשרות אזרחים".