ישראלית בת 25 נאנסה הלילה (שני) ע"י שני גברים במנאלי שבהודו, כך דווח בעיתון "טיימס אוף אינדיה". העיתון דיווח כי הישראלית, שהתלוננה במשטרה המקומית, עלתה על טרמפ עם רכב ללא לוחית רישוי שעצר לה לאחר שלא מצאה מונית על מנת להגיע לעמק ספיטי. היושבים ברכב, שישה בני אדם, הציעו להסיע אותה למקום בו תוכל לתפוס מונית ומשם להמשיך בדרכה. במהלך הנסיעה, כך מדווחים, עברה הישראלית אונס קבוצתי קשה ע"י שניים מהם. משרד החוץ הישראלי מסר בעקבות הדיווחים כי הנושא נמצא בבדיקה של השגרירות הישראלית בהודו ומול המשטרה ההודית. 


 
המשטרה, אשר אישרה את הפרטים, הודיעה כי היא חוקרת את המקרה וכי היא סבורה שמצלמות האבטחה במקום יסייעו לה לאתר את החשודים במעשה, שנמלטו מהאזור לאחר שהורידו את הצעירה במנאלי. הצעירה שהתלוננה הועברה לבדיקות רפואיות במרכז רפואי באזור לאחר שנתנה את עדותה. מהמשטרה נמסר כי "הבדיקה הרפואית בוצעה ונשלחה לחוות דעת של מומחה. האישה דיווחה כי היא חפשה כלי רכב שייקח אותה ליד מנאלי, כאשר הגברים הציעו לה לקרב אותה ליעדה".

לא מצאה מונית ועלתה על טרמפ. תחבורה בהודו, ארכיון

 

מצלמות הוידאו עשויות לסייע לאיתור החשודים

 

במהלך עדותה לא הצליחה האישה לשחזר פרטים רבים אודות חזותם של החשודים במעשה או על הרכב, שכאמור לא נשא לוחית זיהוי. עם זאת, במשטרה מנסים למצוא רמזים ובטוחים כי המקרה יפוצח בקרוב הודות לרשת המצלמות במעגל סגור הנמצאת במקום: "אנו בודקים קטעי וידאו, והחקירה מתקדמת בכיוון הנכון". 
 
לפי הדיווח ב"טיימס אוף אינדיה", זהו המקרה השלישי המדווח בארבע השנים האחרונות של אונס זרות באותו המחוז. בחודש יוני 2013, אישה אמריקנית בת 29 עברה אונס קבוצתי בתוך משאית על ידי שלושה גברים, לאחר שהגיעה בטרמפים לכיוון מנאלי. במהלך האירוע הקשה, האמריקאית נשדדה ע"י האנסים, שלקחו את כספה ומכשירה הסלולרי. שנה קודם לכן, בחודש מאי 2012, אישה אוסטרלית בת 22 דיווחה על אונס בכפר קסול שבאותו המחוז, ע"י מקומי עימו התיידדה ברשת הפייסבוק.