האח של אובמה תומך בדונלד טראמפ


מאליק, אחיו למחצה של ברק אובמה, תומך בצורה מפתיעה בדונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב, עובדה המפתיעה את טל ואביעד. אביעד אף סיפר הבוקר (שני) כי מאליק, "שגר בכפר מומולמומבו", מזועזע מפרשת המיילים של הילרי קלינטון וטוען: "הוא לא מבדיל בטח בין מיילים (הודעה אלקטרונית) למיילים (מידת מרחק) ומוסיף: "בטח במקום לשלוח מייל הם שולחים ילד קטן ומקעקעים עליו את המסר". מאליק גם מאוכזב מחיסול מועמר קדאפי, ואביעד שאל את טל: "למה העולם כל כך טוב? קדאפי!".






דרכה של הציונות הדתית?


טל ואביעד דנו בפרשיה החדשה, הפעם מכיוונו של רמי ברכיהו, המועמד לתפקיד רב המשטרה שלא מוכן שישכירו להומואים דירות ביישוב שלו. אביעד אמר הבוקר: "הוא מדבר באופן עדין על קבלת האחר, ההומואים והלסביות, ומציין שהוא מדבר רק על הדירות בישוב שהוא גר". אביעד הזדעזע והמשיך: "דמיינו שלא משכירים לכם דירה בגלל נטייתם המינית? למה המשטרה צריכים רב? מה זה נותן להם?".



טל הסכים עם אביעד ואמר: "בגלל שהוא אינטליגנטי זה יותר עצוב כי הוא מבין את העולם הנאור". אביעד הזכיר את האמרה של נפתלי בנט שאמר שזו אינה דרכה של הציונות הדתית – ואמר "זו כן!". לדבריהם הדבר החשוב ביותר הוא הפרדת הדת מהמדינה ולסיום שאלו אחד את השני: "למה אין רב לוויז? וענו: "אין סיבה". טל סיכם: "הערבוב הוא שורש הבעיה".




תוכניתם של טל ואביעד, כל בוקר בשעות 7:00-9:30, ברדיו "eco99FM".