מזכ"ל חזבאללה חסן נסראללה נשא הערב (שישי) דברים ב"פסטיבל" לזכרו של אחד מאנשי הארגון, איסמעיל זוהרי, ותקף בחריפות את היחסים בין ישראל לסעודיה. לטענת נסראללה, מעבר היחסים בין המדינות מכאלו סודיים ליחסים פומביים הוא "ההתפתחות הגרועה ביותר כיום בזירה הערבית". 

"מדובר בנרמול יחסים לטובת ישראל, בחינם", אמר נסראללה. לדבריו, העולם הערבי חי את הרגעים הגרועים ביותר שלו בהיסטוריה. לדברי נסראללה, סעודיה יוצרת מגעים, מנרמלת יחסים ולאחר מכן מכירה בישראל - ופועלת איתה בתיאום. לדבריו, גם פסקי ההלכה (פתווה) שיוצאים מסעודיה מכינים את הקרקע לנרמול זה. זאת כאשר הסעודים ממשיכים במלחמות שלהם בכל הזירות ומסרבים למגעים או משא ומתן בתימן, בבחריין ובסוריה.
מזכ"ל חיזבאללה האשים את הסעודים באחריות לטרור "שמתחולל בגרמניה, צרפת, אפגניסטן, עיראק, פלסטין וסוריה". לדבריו, שר החוץ הסעודי מינה את עצמו לשליט על העם הסורי. "אם סעודיה לא תעשה חשבון נפש אז הפרויקט שלה ייכשל", אמר.

"בעינינו, ההתנגדות לכיבוש היא חשובה. האופציה של הפלסטינים היא דרכו של השאהיד מוחמד אל-פקיה (המחבל שרצח את הרב מיכאל מרק וחוסל השבוע במבצע לילי – י. ע)". נסראללה הזכיר כי הישראלים שולטים בצד הצפוני של הכפר אל-רג'ר בלי שלבנון תגיב על כך. "ההתנגדות היא הערבות העיקרית כדי שנשאר באדמתנו המשוחררת", אמר.