גיבור היום: נהג אוטובוס בסין הפך לגיבור היום לאחר שמנע ממכונית שהיו בתוכה שלושה נוסעים להתהפך, בעקבות הצפות במדינה. אירוע הגבורה קרה אתמול בעיר יולין, הנמצאת במחוז שאאנשי בצפון סין מערב, כאשר העיר הוצפה קשות בעקבות סופת גשמים פתאומית. הגשמים העזים החלו אתמול בשעה 16:00 והם הציפו קטעים רבים של כבישים נמוכים בעיר בתוך שעה.



בשעה 17:00 מכונית לבנה ניסתה לחצות את אחד הכבישים שהיה במוקד ההצפות ואז המכונית החלה להישטף עם הזרם. למרבה המזל, אוטובוס שהיה בקרבת מקום הצליח לחסום את המכונית להמשיך להיגרר עם הזרם ונוסעיו הצליחו לחלץ את נוסעי הרכב הפרטי והכניסו אותם לתוך האוטובוס דרך החלונות.



אחד מהנוסעים שחולצו מהרכב סיפר כי "האנשים באוטובוס עזרו. אף אחד לא ישב שם בלי לעזור. משכו אותי מהבגדים שלי בזמן שאני הושטתי יד אל החלון". נהג האוטובוס שהפך לגיבור סיפר בצניעות: "זה היה הטבע האנושי, כל אחד היה עושה את אותו הדבר אם רק היה יכול לעזור, אז אין צורך לדבר על זה".


האירוע מגיע לאחר שבתחילת החודש גשר התמוטט בכביש מומבאי-גואה בהודו ו-22 בני אדם נעדרים. האסון אירע לאחר שגשר מהתקופה הבריטית התמוטט בכביש מומבאי-גואה כששני אוטובוסים ומספר רכבים פרטיים נסעו עליו. מבדיקה ראשונית עולה כי הגשר התמוטט בשל עומס מופרז לאחר שהייתה באזור הצפה בנהר סאוויטרי. מפקד המשטרה, דוונדרה פאדנאביס, אמר כי המרכז הלאומי לאסונות החל בפעולת חיפוש גדולה אחר הנעדרים ובסביבות 80 צוללנים נמצאים במקום והחלו בניסיונות איתור הנעדרים. ממשרד החוץ הישראלי נמסר כי הוא בודק האם היו ישראלים על האוטובוס.