לפחות 20 בני אדם נהרגו ו-17 נפצעו כאשר אוטובוס התדרדר בנפאל מכביש מהיר לנחל הבוקר (שישי), כך לפי המשטרה המקומית. עוד נמסר מהמשטרה כי האוטובוס התדרדר כ-100 מטרים במדרון והתרסק לתוך נהר הטרישולי שנמצא ליד צ'נדי בהאניאנג', כ-120 ק"מ ממערב לעיר הבירה קטמנדו. כרגע לא ידוע על ישראלים המעורבים באירוע. שוטרים ותושבים המתגוררים בכפרים באזור חילצו את המתים מהריסות האוטובוס ששקע ברובו בנהר. נסיבות התאונה נבדקות על ידי המשטרה.





מוקדם יותר החודש אוטובוס עמוס סטה משביל בהר במזרח נפאל והדרדר לתהום, באירוע שהביא למותם של 33 בני אדם ולפציעתם של 28. התאונה אירעה בכביש המהיר ארניקו, על הגבול עם סין והידרדר מלעומק של 150 מטרים. חלקים מהרכב, מטען וגופות היו מפוזרות על המדרון. האירוע התרחש ליד הכפר דיוראלי, הנמצא 80 ק"מ מזרחית לבירה קטמנדו. גורם במשרד הפנים הנפאלי אמר כי הפצועים פונו באמצעות מסוק לבית חולים בבירה קטמנדו.



הכביש בו אירעה התאונה נחשב לאחד המסוכנים בגלל המדרונות התלולים בשני צדיו. הוא רחב מספיק כדי ששני רכבים יחלפו אחדל ליד שני, אבל יש בו פיתולים החדים ואין מעקות בטיחות. לעתים קרובות מתרחשות בו מפולות בוץ והידרדרות של אוטובוסים.