אדם פתח באש היום (שני) מחוץ לקניון בעיר יוסטון שבטקסס, המשטרה המקומית מסרה כי מספר אנשים נפגעו ועד כה דווח על שבעה בני אדם. כמו כן, ביקשה המשטרה מהתושבים שלא להגיע לאזור. על פי הדיווח, היורה נורה על ידי שוטרים שהגיעו למקום ולא דווח על חשודים נוספים. בהודעה שפרסמה משטרת טקסס בטוויטר נמסר כי "היורה במרכז הקניות נורה על ידי קציני המשטרה, אין דיווח על חשודים נוספים נכון לרגע זה" והוסיפה, "כמה אנשים נורו על ידי החשוד שמועבר לטיפול בבית החולים, לא ידוע על מספר מדויק של נפגעים ועל חומרת הפציעות".



מניעיו של היורה, עורך דין במקצועו היו ככל הנראה סכסוך עם משרדו. מקורב למבצע הירי מסר כי "המניע היה יחסיו עם משרד עורכי הדין שלו שהלכו והתדרדרו", כך מסר ראש העיר יוסטון בתדרוך לכתבים. 



אתמול נפצעו תשעה בני אדם בירי שבוצע בבר סטודנטים מחוץ לקמפוס של אוניברסיטת אילינוי. הירי התרחש רחוב אחד בסמוך לקמפוס, בבר בשם "The Red Lion". מספר דיווחים לא מאומתים טענו כי שני בני אדם נהרגו באירוע.



הירי באלינוי. צילום מסך טוויטר
הירי באלינוי. צילום מסך טוויטר



בשבת נהרגו חמישה בני אדם מירי בקניון במדינת וושינגטון, הירי התרחש בשעה 19:30 (שעון מקומי) בברלינגטון, כ-104 ק"מ צפונית לסיאטל, דובר המשטרה המקומית הבהיר כי מתנהל מצוד אחר היורה. המשטרה הודיעה כי היא מחפשת "גבר היספני שלבש בגדים אפורים" ונראה הולך לכיוון הכביש המהיר הסמוך לקניון. יממה לאחר האירוע נתפס היורה לאחר מצוד לילי שהותיר את המדינה במתח גדול. 

הקניון בו בוצע הירי בברלינגטון. צילום מסך טוויטר
הקניון בו בוצע הירי בברלינגטון. צילום מסך טוויטר