המחשבה על כריש מעוררת אצל רוב האנשים פחד ואימה, וסרטי האימה שנעשו על הייצור הזה בהחלט לא עוזרים. לצד אלו, יש מי שלא חשים פחד אל מול היצור הימי הזה, ולא יחשבו פעמיים לפני שהם קופצים לצלול במחיצת להקת כרישים, ואף יבואו לעזרתם בעת צרה.

כך קרה לאחרונה לאדם בשם בן ג'ונסון, שבילה באתר הנופש CaymanBracBeachResort, ולא יכול היה להישאר אדיש כאשר נתקל בכריש במצוקה. בעודו מלווה קבוצת תיירים בקיימן בראק באיי קיימן, בים הקאריבי הוא הבחין במראה משונה בעד המים הצלולים. "ברור שמשהו היה לא כשורה, והתקרבתי כדי להתבונן יותר מקרוב", סיפר. במים אכן משהו לא היה רגיל. אל עבר קבוצת התיירים שחה כריש חול נמרי שלראשו שופד פגיון באורך 30 סנטימטרים. "בשלב הזה, הכריש שחה והתמקם מתחתי כאילו הוא מבקש עזרה". בן לא חשש כלל, ומיהר לשלוף את הפגיון מראשו של הכריש, מה שהותיר אחריו פצע עמוק ומדמם.


 

האירוע הוא ככל הנראה כתוצאה מצייד כרישים, זאת למרות שהאקט נאסר בחוק באי בשנת 2015.  "אנשים באים אל האי לראות את האלמוגים היפים שלנו. אף אחד לא מצפה או רוצה לראות כריש עם פיגיון בראשו" אמר בן. הוא הוסיף כי מדובר בסוג כרישים שלרוב אינם מהווים סכנה לבני אדם. אך לא רק שמדובר במעשה מזעזע ודוחה, אלא זו עבירה פלילית של ממש. מי שנתפס צד כרישים עלול לשלם קנס של 500,000 דולרים או ארבע שנים בכלא.
האירוע לא השאיר גם את הסובבים אדישים, והוא עלה לפייסבוק, בנוסף לסרטון שמתעד את המקרה.  "למרבה המזל, נראה שמצבו של הכריש טוב ואף הבחנו בו שוב שוחה סביב אותה שונית אלמוגים", נכתב בפוסט, כולנו מקווים כי זה יזכיר לאחרים לכבד את חברינו התת-ימיים היפהפיים, שהם בגדר זנים מוגנים באי"

המקרה עורר סערה בעמוד הפייסבוק של אתר הנופש, ורבים מיהרו להביע את סלידתם מהאירוע, והיו שהוסיפו שמדובר בכריש עדין וידידותי. הפוסט זכה עד כה למאות לייקים וישתופים, ורוב המגיבים זועמים על ה"אידיוט", כך כתבו רבים, שעולל זאת לכריש.