ממשיך להסתבךסילביו ברלוסקוני, שכיהן כראש ממשלת איטליה במשך ארבע קדנציות, מואשם במתן שוחד לעדים במשפט שהתנהל נגדו בשנת 2013 בגין תשלום לקטינה תמורת קיום יחסי מין עמו., כך פורסם הערב (שישי) ברויטרס. 



לפי טענת התביעה במשפטו, ברלוסקוני שילם 10 מיליון יורו כדי לשחד מספר עדים במשפטו, שהתנהל לפני כארבע שנים, הוא הואשם בכך שניהל יחסי מין עם חשפנית בת 17 מוצא מרוקאי בשם קרימה אל מחרוג, שמוכרת יותר באיטליה בשם הבמה שלה "רובי גונבת הלבבות". כמו כן, נטען נגדו כי הוא שילחם לאחות ודוגמנית לשעבר, רוברטה בנוסיה, על מנת שתשקר בעדותה במהלך המשפט.



בנוסיה היא אחת מתריסר נשים שהעידו על מסיבות המין, שזכו לכינוי "בונגה בונגה", אשר קיימה משפחת ברלוסקוני ליד ביתו המפואר של ראש הממשלה האיטלקי לשעבר במילאנו. התיקים העוסקים בתשלומים, לכאורה, שהעביר לעדים במהלך משפטיו מטופלים במספר בתי משפט באיטליה. 



ברלוסקוני בן ה-81 מתכנן קאמבק פוליטי לפני הבחירות שייערכו בתחילה השנה הבאה. מפלגתו, "קדימה איטליה", היא חלק מקואליציית המרכז-ימין במדינה, שמובילה גם כיום בסקרים.



כזכור, הקריירה הפוליטית שלו נקלעה למאבקים משפטיים בלתי פוסקים. לאחר הרשעה על הונאת מס בשנת 2013 הוא נאלץ לסיים את תפקידו, אך השבוע הוא ביקש מבית המשפט האירופי לזכויות אדם לבטל את האיסור שהוטל עליו אז לכהן בתפקיד הציבורי.