חברת הכנסת לשעבר, נינו אבסדזה, התייחסה בתוכניתה של אילה חסון ב-103fm לפגישה בין נשיא ארצות הברית, דונאלד טראמפ, לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין: "פוטין יוכל לדרוש מטראמפ להפסיק לבצע תרגילים צבאיים ליד גבולותיה של רוסיה ובתמורה הוא יהיה עדין יותר בסוריה ולא ייתן לאיראנים להשתולל ולעצבן את הישראלים".

לאחר שהיה בגג העולם אמש בגמר המונדיאל, היום (שני) ממשיך נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, להיות חלק מהאירועים המשמעותיים בעולם. היום ייפגש נשיא רוסיה עם נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, בפעם הראשונה כפגישה סדורה, ולא בשולי ועידה כזאת או אחרת. השניים, שכבר שוהים בפינלנד לקראת הפגישה, צפויים לנסות ולשפר את יחסי המעצמות ולדון בסוגיות בוערות בעולם, בהן המלחמה בסוריה. השניים צפויים להתייחס הן לנושא האיראני, למשבר באוקראינה, ליחסים בין המדינות, ובעיקר - ינסו לקדם את האינטרסים המדיניים.

חברת הכנסת לשעבר, נינו אבסדזה, מומחית לענייני רוסיה ועיתונאית לשעבר, התייחסה לפגישה הצפויה בין השניים: "אני נמצאת כעת בגיאורגיה, בה לפני עשור פוטין הראה לעולם בפעם הראשונה את הציפורניים, השיניים והשרירים שלו והוכיח לעולם שרוסיה היא מעצמת על".
 
"פוטין, יום אחרי המונדיאל 2018, הוא מצד אחד מנהיג של מדינה במצב כלכלי לא טוב אך מצד שני רואה בפעם הראשונה שיש לו עם מי לעבוד (דונלד טראמפ). לעומת זאת, הנשיא האמריקאי לא הולך לפי הספר האמריקאי, הוא אינו פוליטיקלי קורקט ולכן פוטין חושב שיש לו עם  מי לעבוד".

"הוא (טראמפ) לא יתחיל לבלבל לו את המוח על מה הוא יעשה לאלו שפרצו למגרש באמצע משחק הגמר. פוטין יוכל לדרוש מטראמפ לרדת מהווריד שלו בנושא אוקראינה, להפסיק לבצע תרגילים צבאיים ליד גבולותיה של רוסיה ובתמורה הוא יהיה עדין יותר בסוריה ולא ייתן לאיראנים להשתולל ולעצבן את הישראלים ואף יבהיר שאוקראינה וגיאורגיה יהיו עצמאיות מבחינה כלכלית רק שלא יעז לחשוב להכניס אותם לנאט"ו".