דונלד טראמפ ממשיך לשקוע בסקרים. המועמד הרפובליקני מפגר אחרי הילרי קלינטון ביותר מעשרה אחוזים בסקרים הכלל ארציים, אבל כעת מסתבר שהוא מפגר גם בסקרים המדינתיים - היותר משמעותיים בגלל שיטת הבחירות האמריקאית, בה הספירה נעשית בכל מדינה בנפרד.



שני סקרים פורסמו אמש והלילה בארצות הברית בשתי מדינות מפתח - וירג'יניה ופלורידה - ובשניהם טראמפ נמצא מאחורי יריבתו הדמוקרטית -ופער גדול.



סקר של הוושינגטון פוסט במדינת וירג'יניה מצא שהתמיכה בקלינטון בקרב המצביעים הרשומים עומדת על 52% לעומת 38% בלבד לטראמפ. בין אלה שככל הנראה ילכו להצביע, הפער קטן יותר, אך עדיין משמעותי: 51% לדמוקרטית לעמות 43% לרפובליקני.



גם בפלורידה מצבו של טראמפ לא טוב בהרבה. מהסקר שערכה אוניברסיטת מונמאות', עולה כי קלינטון פתחה פער של 9% (48% לעומת 39%). בשבועות האחרונים הפער בין השניים לא עבר את רף ה-6%.



בתוך כך, טראמפ מנסה לייצב את הקמפיין ולשנות את המגמה השלילית בה הוא נמצא ומזעזע שוב את צמרת הקמפיין שלו. המועמד הרפובליקני מינה את סטיבן באנון, יו"ר רשת החשדות השמרנית ברייטברט למנכ"ל הקמפיין ואת קליאן קונווי, יועצת וסוקרת לטראמפ, למנהלת הקמפיין. יו"ר הקמפיין, פול מנאפורט, ישמור על תוארו, אבל בפועל מדובר בפיחות במעמדו.



קונווי אישרה בראיון את השינוי, אבל אמרה כי לא מדובר בזעזוע: "זאת הרחבה בזמן עמוס לקראת הישורת האחרונה לפני הבחירות".